Σύνδεση

Hyundai

H Hyundai εγκαθιστά σύστημα ενεργής ακύρωσης θορύβου

Η μείωση του θορύβου που φθάνει στο σαλόνι των επιβατών είναι ο νέος στόχος των εταιριών αυτοινήτου. Και η Ηyundai ήδη διαθέτει ένα σύστημα με το όνομα Active Noise Control με την οποία μπορεί να αντιλαμβάνεται ήχους από τον κινητήρα και την τριβή των ελαστικών και κατόπιν να εκπέμπει ηχητικά κύματα που τους ακυρώνουν.

Τώρα όμως φέρνει ένα ακόμα πιο εξελιγμένο σύστημα, το Road Active Noise Control (RANC), το οποίο είναι πολύ πιο εξελιγμένο και μπορει να αναλύει σε πραγματικό χρόνο όλους τους ήχους που φθάνουν στο αυτοκίνητο, και να παράγει αντεστραμμένα κύματα ήχου που τα ακυρώνουν

«Το RANC είναι μία αξιοσημείωτη τεχνολογία η οποία θα πάει την υπάρχουσα τεχνολογία NVH σε άλλο επίπεδο», είπε ο ο Gangdeok Lee, ερευνητής στο NVH Research Lab. Η λειτουργία του βασίζεται σε έναν αισθητήρα που υπολογίζει τις δονήσεις από τον δρόμο και στέλνει το σήμα σε μία κεντρική μονάδα.

Η μονάδα αυτή έχει μεγάλη υπολογιστική ισχύ, η οποία μπορεί να αντιδρά σε μόλις 0,002 δευτερόλεπτα, και στέλνει εντολή τα μικρόφωνα που υπάρχουν μέσα στο αυτοκίνητο, ώστε να εκπέμπουν αντίστροφα κύματα και να ακυρώνουν τους περιττούς ήχους.

Έτσι, το RANC μπορεί να προσφέρει βελτιστοποιημένη ακουστική ανάλυση και να περιορίσει τους ήχους στοχευμένα στη θέση του οδηγού, του συνοδηγού αλλά και ξεχωριστά στις θέσεις των πίσω επιβατών.

Η εταιρία υποστηρίζει ότι το RANC μπορεί να μειώσει τον θόρυβο στο σαλόνι έως και 3dB, χαρίζοντας ένα πολύ πιο αθόρυβο και πολιτισμένο ταξίδι στους επιβάτες, μειώνοντας και το κόστος για τα ηχομονωτικά υλικά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup