Σύνδεση

Featured

Αυτή είναι η ανανεωμένη Jaguar F-Type που πλέον δεν θα είναι εξακύλινδρη (Video)

H Jaguar προχώρησε στην ανανέωση του όμορφου κουπέ της, της F-Type, η οποία στην τελευταία έκδοχή της διακρίνεται από τους πιο στενούς προβολείς, που στην κορυφαία έκδοση ονομάζονται Pixel και είναι ακόμα πιο λεπτοί -στις άλλες εκδόσεις διατίθενται προαιρετικά- και την ελαφρώς ανανεωμένη μάσκα. Το καπό διατηρεί το ανάγλυγό του, οι διαστάσεις φυσικά και δεν έχουν αλλάξει, κάτι που ισχύει σε γενικές γραμμές και για το πίσω μέρος.

Οι όποιες αλλαγές του οποίου πάντως έχουν αυξήσει το μέγεθος του πορτμπαγκάζ στα 299 λίτρα, ενώ κατά τα άλλα ο εσωτερικός διάκοσμος δεν έχει αλλάξει και απλά ο πίνακας οργάνων έγινε ψηφιακός με διαγώνιο 12,3 ιντσών.

Από πλευράς κινητήρων βασικός είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών με 300 ίππους και 400 Nm που καταλήγουν αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Όποιος θέλει τετρακίνηση πηγαίνει στις οχτακύλινδρες εκδόσεις, μιας και οι V6 δεν υπάρχουν πλέον στη γκάμα. Ο V8 των 5,0 λίτρων αποδίδει στη στάνταρ εκδοχή του 450 ίππους και στην κορυφαία και πιο σπορ R -η ονομασία SVR καταργήθηκε- 575 ίππους και 700 Nm. Που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 3,7 δεύτερα και μια τελική 300 χλμ./ ώρα, η οποία είναι μικρότερη από αυτήν του προκατόχου του κυρίως γιατί η σταθερή αεροτομή του αντικαταστάθηκε από μια αναδιπλούμενη.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι το Quiet Start προκειμένου να μην αντιλαλούν τα γκαράζ ή τα στενά όταν η F-Type παίρνει μπροστά. Για να επιτευχθεί αυτό δεν ανοίγουν τα διαφράγματα της εξάτμισης. Οι όποιες αλλαγές αφορούν πάντως και το ρόουντσερ, ενώ η διάθεση και των δύο ανανεωμένων εκδόσεων της Jaguar F-Type θα ξεκινήσει από τον ερχόμενο Μάρτιo.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup