Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

Ο αγώνας για τον Max Verstappen είχε στραβώσει από το Σάββατο, καθώς μπορεί να πήρε την pole αλλά τελικά ξεκίνησε 4ος μετά από ποινή τριών θέσεων γιατί αγνόησε την κίτρινη σημαία στο ατύχημα του Bottas. Με το Φινλανδό πάντως υπήρχε και συνέχεια, μιας και στους πρώτους γύρους τον προσπέρασε αλλά σχίζοντας το ελαστικό της Red Bull με αποτέλεσμα το Μεξικό για τον Verstappen να ξεκινήσει από πολύ νωρίς άσχημα κυνηγώντας πλέον ότι καλύτερο για την 10άδα.

Στην εκκίνηση ο Leclerc έφυγε καθαρά, ενώ ο Vettel είχε ένα τζαρτζάρισμα, χωρίς συνέπειες, με το Hamilton. Άτυχος στάθηκε ο Norris που βγήκε από τα pits χωρίς οι μηχανικοί της McLaren να έχουν βιδώσει σωστά τον ένα τροχό. Στον 15ο γύρο ο Leclerc μπήκε για ενδιάμεση γόμα για στρατηγική δύο pit-stop. Ο Vettel πέρασε και βρέθηκε μπροστά από τις δύο Mercedes, ενώ ο Hamilton έβαλε σκληρά Pirelli σε στρατηγική ενός pitstop.

Ο Hamilton λέει πως η αλλαγή ελαστικών έγινε πολύ νωρίς αφήνοντας να εννοηθεί πως ίσως να χρειαστεί και άλλο pitstop. Γενικότερα στο Μεξικό και μέχρι τα μέσα του αγώνα η αλλαγή των ελαστικών και το χρονικό σημείο έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Πολύ όμορφη μάχη στα μέσα του αγώνα μεταξύ Gasly και Sainz, όταν οι Bottas και Vettel αλλάζουν τα μεσαία τους λάστιχα με σκληρά.

Ο Vettel μπορεί να βγήκε πίσω από τον Hamilton αλλά ο Γερμανός είχε πιο φρέσκα λάστιχα κατά 16 γύρους. Καταστροφικό το δεύτερο pitstop για τον Leclerc όταν κόλλησε το πίσω δεξί μπουλόνι στην αλλαγή ελαστικού χάνοντας πολύτιμο χρόνο και θέσεις.

Μέχρι εκείνο το σημείο πολλά ήταν τα λάθη από τις ομάδες και όπως φάνηκε το υψόμετρο δεν επηρέασε μόνο την απόδοση των κινητήρων. Στον 51ο γύρο ο Norris εγκατέλειψε με την McLaren να είχε μια κακή ημέρα. Ο Vettel ήταν πίσω από τον Hamilton και έπρεπε να τον περάσει για να πάρει τη νίκη. Πίσω από το Γερμανό πίεζε και ο Bottas με τον Leclerc να ακολουθεί και όλοι τους να έχουν και ένα κυκλοφοριακό μπροστά τους από μονοθέσια που τους έριχναν γύρο.

Στους τελευταίους γύρους ο Vettel προσπάθησε να κάνει την επίθεσή του αλλά ο Hamilton είχε κάνει εξαιρετική οδήγηση και είχε διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα λάστιχα του. Αυτό ήταν αρκετό για να δει πρώτος την καρό σημαία.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured

Μη σου τύχει: δείτε έναν κεραυνό να χτυπά ένα Toyota RAV4 (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup