Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του πρωτοτύπου η σουηδική Koenigsegg παρουσίασε και πάλι στην έκθεση της Γενεύης την έκδοση παραγωγής του Regera, που είναι το πρώτο υβριδικό hyper car της. Με τουλάχιστον 1.500 άλογα και 2.000 Nm, που θα εξασφαλίζουν επιδόσεις τουλάχιστον αντίστοιχες των McLaren P1 GTR και LaFerrari FXX K.
Όλα αυτά τα άλογα προκύπτουν από το συνδυασμό ενός bi–turbo V8 5.000 κυβικών με 3 ηλεκτροκινητήρες. Οι δυο είναι τοποθετημένοι στους πίσω τροχούς, ενώ ο τρίτος είναι προσαρμοσμένος στο στροφαλοφόρο, «γεμίζοντας» τα όποια κενά ροπής και παίζοντας ρόλο γεννήτριας αλλά και μίζας. Η αναγκαία μπαταρία είναι 800 Volt και ζυγίζει 90 κιλά, 25 λιγότερα σε σχέση με αυτή του πρωτότυπου.
Ταυτόχρονα οι Σουηδοί κάνουν λόγο για ένα σύστημα μετάδοσης Direct Drive που εν μέρει καταργεί το παραδοσιακό κιβώτιο και παρόλο που δεν δίνουν περισσότερα στοιχεία, λένε πως υπάρχει ένας υδραυλικός μηχανισμός σύμπλεξης με κατά 50% μικρότερες απώλειες, σε σχέση με τις συμβατικές μεταδόσεις.
Τα παραπάνω δεδομένα για το Koenigsegg Regera μεταφράζονται σε 0-100 σε 2,8 δεύτερα, 0-200 σε 6,6 και 0-300 σε 10,9 δεύτερα, ενώ αν υπάρχει και μια μεγάλη ευθεία το 0-400 έρχεται σε περίπου 20 δευτερόλεπτα.
Γιάννης Σκουφής
