Σύνδεση

Audi

AUDI SQ7 4.0 TDI: ΜΕ DIESEL ΘΗΡΙΟ 435 ΙΠΠΩΝ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ KOMPRESSOR & ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η γκάμα των SUV της Audi απέκτησε νέο βασιλιά, καθώς η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στη Γενεύη το SQ7 4.0 TDI, το οποίο, όπως λέει και το όνομά του κινείται από έναν καινούργιο V8 diesel με 4.000 κυβικά. Το ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο κινητήρα είναι πως πέρα από τα δύο συμβατικά turbo διαθέτει και έναν ηλεκρικό kompressor, o οποίος εξασφαλίζει ιδιαίτερη ελαστικότητα από χαμηλά. Μάλιστα όπως λένε οι φήμες είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός κατά την εκκίνηση από στάση, ακόμα πιο πολύ από ότι υποθέτει κανείς γνωρίζοντας ότι αποδίδει 435 άλογα και 900 Nm.

Audi SQ7 TDI

Ενδεικτικό της αμεσότητας της απόκρισης του ηλεκτρικού κομπρέσορα είναι ότι έχει φτάσει τις στροφές λειτουργίας του μέσα σε 260 χιλιοστά του δευτερολέπτου και ότι μπορεί να περιστραφεί ακόμα και με 70.000 σ.α.λ. Η απόδοσή του φτάνει τα 7 kW και τροφοδοτείται από ένα κύκλωμα 48V που τροφοδοτείται από ξεχωριστή μπαταρία με  ενεργειακή χωρητικότητα 470 Wh. Το συγκεκριμένο κύκλωμα είναι συνδεδεμένο μέσω μετασχηματιστή με αυτό των 12V του αυτοκινήτου.

Audi SQ7 TDI

Με όλα αυτά το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 4,8 δεύτερα, ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι τύπου Tiptronic με 8 σχέσεις. Από κει και πέρα υπάρχει τετρακίνηση, ενεργή πνευματική ανάρτηση και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά της διάστασης 285/45. Στα εξτρά περιλαμβάνονται ζάντες μέχρι και 22 ιντσών, φρένα από ανθρακονήματα, σπορ μπλοκέ διαφορικό, τετραδιεύθυνση και σύστημα ηλεκτρο- μηχανικού περιορισμού των κλίσεων και των ταλαντώσεων του αμαξώματος στις στροφές.

Audi SQ7 TDI

Το τελευταίο επιτυγχάνεται με το διαχωρισμό των δύο τμημάτων της αντιστρεπτικής από έναν ηλεκτροκινητήρα. Έτσι όταν τα έδαφος παρουσιάζει ανωμαλίες υπάρχει η δυνατότητα επεμπλοκής των δύο μισών προκειμένου να αυξάνεται το επίπεδο άνεσης, ενώ με το κούρδισμα των δύο τμημάτων σε φορά αντίθετη μεταξύ τους περιορίζοντα οι κλίσεις και οι ταλαντώσεις.

Φυσικά το Audi SQ7 4.0 TDI διαφοροποιείται και αισθητικά από τις πιο απλές εκδόσεις, είναι διαθέσιμο με 5 ή με 7 θέσεις, ενώ η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από τις 89.990 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda