Σύνδεση

Featured

Έρευνα: Και τα ηλεκτρικά μολύνουν το περιβάλλον

Μία μελέτη που έρχεται από την Γερμανία ρίχνει φως στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ηλεκτρικών οχημάτων σε σχέση με τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης  καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους. Και ιδού τα συμπεράσματα που βγήκαν:

Πρώιμο περιβαλλοντικό χρέος: Η παραγωγή μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεπάγεται μεγαλύτερο οικολογικό χρέος σε σύγκριση με την κατασκευή οχημάτων εσωτερικής καύσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερες αρχικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις για τα EVs.

Χιλιόμετρα που απαιτούνται για την αντιστάθμιση του χρέους: Η μελέτη διαπίστωσε ότι χρειάζονται περίπου 90.000 χιλιόμετρα για να αντισταθμίσει ένα ηλεκτρικό όχημα αυτό το αρχικό οικολογικό χρέος που προκαλείται από την παραγωγή μπαταριών και να γίνει πιο φιλικό προς το περιβάλλον από ένα όχημα εσωτερικής καύσης.

Εκπομπές καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής: Κατά τη διάρκεια ζωής περίπου 200.000 χιλιομέτρων τα ηλεκτρικά εκπέμπουν περίπου 24,2 τόνους CO2. Αντίθετα, ένα πετρελαιοκίνητο όχημα εκπέμπει περίπου 33 τόνους, δηλαδή πάνω από 36% περισσότερο από τις εκπομπές ενός EV.

Υβριδικά και PHEV: Αξιολογήθηκαν επίσης τα υβριδικά οχήματα Plug-in, τα οποία εκπέμπουν ελαφρώς περισσότερο CO2 για την ίδια χιλιομετρική απόσταση από τα EV, αλλά σημαντικά λιγότερο από τα παραδοσιακά οχήματα εσωτερικής καύσης.

Επίδραση της πηγής ενέργειας: Το περιβαλλοντικό όφελος ενός ηλεκτρικού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την πηγή της ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του. Εάν η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται από ορυκτά καύσιμα, τα χιλιόμετρα που απαιτούνται για να γίνει ένα EV πιο πράσινο από ένα όχημα εσωτερικής καύσης θα μπορούσαν να φτάσουν περίπου τα 160.000 χιλιόμετρα.

Συστάσεις για βελτίωση: Η μελέτη υπογραμμίζει την ανάγκη για ένα πιο πράσινο ηλεκτρικό δίκτυο, μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις στην παραγωγή μπαταριών EV, βελτιωμένη ανακύκλωση των μπαταριών και επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Ενθαρρύνει επίσης την υιοθέτηση των συνθετικών καυσίμων, των PHEV και των βελτιωμένων αστικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

Συνολικά, ενώ τα EV μπορεί αρχικά να έχουν υψηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις λόγω της παραγωγής μπαταριών, οι σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές τους κατά τη διάρκεια της ζωής τους τα καθιστούν μια πιο πράσινη επιλογή σε σύγκριση με τα παραδοσιακά οχήματα εσωτερικής καύσης, ιδίως όταν οι πηγές ενέργειας που χρησιμοποιούνται για τη φόρτιση είναι ανανεώσιμες και βιώσιμες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured