Σύνδεση

Toyota

CELICA: ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

toyota-celica-1

toyota-celica-1

To Toyota FT-86, το σπορ πρωτότυπο που έχει παρουσιάσει στις τελευταίες μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου η ιαπωνική εταιρεία θα βρει μέσα στο 2012 το δρόμο προς την παραγωγή και μαζί του η Toyota θα επιστρέψει σε μια κατηγορία που τελευταίος εκπρόσωπός της ήταν η Celica. Η Celica με τη μεγάλη παράδοση και τις επιτυχίες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Για αυτά και μόνο δεν θα είναι έκπληξη αν το νέο σπορ Toyota ονομάζεται και αυτό Celica, ενώ η συνεργασία με τη Subaru και η χρήση κινητήρων boxer εγγυάται το χαμηλό κέντρο βάρους που κολακεύει την οδική συμπεριφορά. Όσο για τους κινητήριους τροχούς δεν θα είναι και οι τέσσερις –αυτό θα μείνει προνόμιο της εκδοχής της Subaru- αλλά οι πίσω.

Κάτι που αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης, που σε συνδυασμό με τους 200 ίππους που θα αποδίδει ο δίλιτρος επίπεδος τετρακύλινδρος αλλά και την προσπάθεια περιορισμού του βάρους εξασφαλίζει έντονα σπορ χαρακτηριστικά. Αν μάλιστα προσθέσουμε σε αυτά και το χαμηλό προφίλ της νέας Celica (ακόμα δεν την είδαμε εμείς τη βαφτίσαμε…) που συνδυάζει τα μόλις 4,25 μέτρα μήκους με ένα ύψος 1,27 μέτρων καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως η Toyota πάει να δημιουργήσει μια κατηγορία μόνη της.

Ποιά κατηγορία; Αυτή ενός καθαρόαιμου οπτικά αλλά και οδηγικά μικρού κουπέ που θα είναι και σχετικά προσιτό, μιας και ο στόχος είναι η τιμή εκκίνησης –στην Ευρώπη τουλάχιστον- να είναι περί τις 27.000 ευρώ.

Με το τελευταίο η νέα Celica θα παίζει πράγματι μόνη της στην ουσία, μιας και ανταγωνιστές της όπως τα VW Scirocco, Opel Corsa GTC, Renault Megane Coupe και Hyundai Veloster είναι και προσθιοκίνητα και βασίζονται λίγο πολύ σε συμβατικά hatchback. Το Peugeot RCZ είναι μεν εντυπωσιακό αλλά είναι και αυτό προσθιοκίνητο, ενώ η νέα BMW 1 Coupe μπορεί να είναι πισωκίνητη, αλλά και αυτή δεν θα έχει εμφάνιση καθαρόαιμου σπορ κουπέ, ενώ με ανάλογη ισχύ και επιδόσεις θα είναι πιθανότατα σημαντικά πιο ακριβή από τo σπορ Toyota.

Στην περίπτωση λοιπόν που επιβεβαιωθούν όλα τα δεδομένα που έχουμε μέχρι σήμερα περί εμφάνισης, επιδόσεων και κόστους η νέα Toyota Celica θα έχει όλα τα εχέγγυα να γίνει μεγάλη επιτυχία και λόγω απουσίας άμεσου ανταγωνιστή.

Κάτι ανάλογο στα αυτοκινητικά δρώμενα είχε γίνει στις αρχές των ΄90s και προς τα τέλη των ΄00s. Με τη Mazda και το MX-5, που τότε λεγόταν και Miata στην πρώτη περίπτωση, με τη Nissan και το Qashqai στη δεύτερη

{gallery}photos/26/news/NEA-TOYOTA-CELICA{/gallery}


Επόμενο:

RENAULT FRENDZY

Μη χάσεις:

DAIHATSU CHARADE

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup