Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ CD

all-digital-1

Η ιστορία επαναλαμβάνεται: ακριβώς όπως πριν από μια 15ετία περίπου οι κασέτες εξαφανίστηκαν από τα αυτοκίνητά μας από τα CD έτσι ακριβώς και τα τελευταία θα αντικατασταθούν στο άμεσο μέλλον πλήρως από τα all digital μέσα. Κάτι παραπάνω από ένδειξη για την εξέλιξη αυτή είναι η μείωση των πωλήσεων των CD κατά 35% την τελευταία 5ετία, ενώ αντίθετα οι πωλήσεις των ψηφιακών άλμπουμ έχουν 7πλασιαστεί και τα αντίστοιχα single κατέχουν το 98% της αγοράς.

Φυσικά οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάθε άλλο παρά αδιάφοροι παραμένουν μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις και προσαρμόζουν τις επιλογές τους. Η Ford π.χ. δεν προσφέρει πολλαπλή CDιέρα στο καινούργιο Focus, ενώ αντίθετα υπάρχουν θύρες για σύνδεση με εξωτερικές ψηφιακές πηγές, όπως π.χ. iPod. Μάλιστα οι ειδικοί της Ford παρομοιάζουν τα CD-Player στα αυτοκίνητα με τα καρτοτηλέφωνα που τείνουν να εξασφανιστούν, ενώ θεωρούν ότι το επόμενο μεγάλο βήμα θα είναι το SYNC, που θα εμφανιστεί μαζί με το σύστημα MyFord Touch που θα παρουσιαστεί το 2012 στο Ford Focus.

Το MyFord Touch θα περιλαμβάνει πολλαπλές θύρες USB, θύρες για κάρτες SD, είσοδο RCA, φυσικά Bluetooth, ενώ η σημαντική καινοτομία θα είναι η δυνατότητα πρόσβασης μέχρι και 5 συσκευών στο internet, φυσικά με τη χρήση κωδικού για λόγους ασφαλείας. Με τον τρόπο αυτό δεν θα χρειάζεται καν να έχεις μουσικά κομμάτια μαζί σου, μιας και θα κατεβάζεις ότι θέλεις από τα Apple iCloud, Amazon Cloud Drive και Google Music.

H Ford θεωρεί πως μέχρι το 2015 θα έχει πουλήσει 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα εξοπλισμένα με SYNC, ενώ παράλληλα προβλέπει πως θα αυξηθεί κατά πολύ και η δημοτικότητα του ψηφιακού ραδιόφωνου (DAB– Digital Audio Broadcasting) στην Ευρώπη, όσο βέβαια η τεχνολογία αυτή θα βρίσκει εφαρμογή σε όλο και περισσότερες χώρες. Χαρακτηριστικό είναι πως στη Μεγάλη Βρετανία το ραδιόφωνο τεχνολογίας DAB είναι στάνταρ σε όλα τα Ford Focus.

{gallery}photos/26/news/CD-TELOS{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ LEXUS GS

Μη χάσεις:

CHEVROLET COLORADO

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup