Αέρας ανανέωσης στην κατηγορία των σπορ λιμουζινών, μιας και λίγα 24ωρα μετά την παρουσίαση της τελευταίας εκδοχής της Μ5 η Mercedes παρουσίασε το facelift της AMG E 63. Που σε αντίθεση με τη BMW είναι διαθέσιμη και ως station.
Και στην περίπτωση της (πολύ) γρήγορης εκδοχής της E-Class η έμφαση δόθηκε στην εξασφάλιση ενός καλύτερου επιπέδου άνεσης της πνευματικής ανάρτησης με τις τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις. Ταυτόχρονα η μετάδοση μπορεί να στείλει όλη τη διαθέσιμη ροπή αποκλειστικά στους πίσω τροχούς (όπως στη M5), ενώ υπάρχει και Drift Mode που είναι στάνταρ στην 63 S και προαιρετικό στη στάνταρ εκδοχή.
[ngg src=”galleries” ids=”5257″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]
Ο V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo συνεχίζει χωρίς αλλαγές αποδίδοντας 571 ίππους και 571 ίππους στην απλή εκδοχή του και 612 ίππους και 850 Nm στην S, εξασφαλίζοντας ένας 0-100 σε 3,5 και 3,4 δεύτερα αντίστοιχα. Την ίδια στιγμή οι τελικές τους ταχύτητες περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 και 300 χλμ./ ώρα.
Κατά τα άλλα υπάρχουν κάποιες οπτικές διαφοροποιήσεις μπροστά -η μάσκα είναι πλέον πιο φαρδιά κάτω από ότι πάνω και οι εισαγωγές αέρα έχουν μεγαλώσει- αλλά και πίσω (άλλος διαχύτης, καινούργιος προφυλακτήρας). Στο εσωτερικό η αναβάθμιση αφορά το MBUX, ενώ οι δύο οθόνες που δημιουργούν ένα ενιαίο σύνολο έχουν διαγώνιο 10,25 ίντσες η καθεμία στην απλή έκδοση και 12,25 στην S.
[ngg src=”galleries” ids=”5258″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]