Σύνδεση

BMW

Η BMW ανανέωσε ελαφρώς τις M5 και M5 Competition

Οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες και περιορίζονται στους προφυλακτήρες, τα φώτα και τη μάσκα, ενώ στην Competition οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι πλέον μαύροι.

Παρόλα αυτά η ανανεωμένη M5 κατορθώνει να δείχνει ακόμα πιο φαρδιά και δυναμική, ενώ οι αλλαγές στο εσωτερικό της περιορίζονται στα ηλεκτρονικά της συστήματα και το λογισμικό της, με την οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό να φτάνει μέχρι και τις 12,3 ίντσες.

Από κει και πέρα υπάρχουν αλλαγές στην ανάρτησή της και χρήση των ενεργών αμορτισέρ της M8 Gran Coupe προκειμένου να γίνει πιο άνετη στην καθημερινή χρήση και ακόμα πιο εύκολα ελεγχόμενη στο όριο.

Ο V8 των 4.400 κυβικών συνεχίζει χωρίς αλλαγές, με την απόδοσή του να φτάνει στους 600 ίππους στη στάνταρ έκδοσή του και τους 625 στην Competition, η ανάρτηση της οποίας είναι κατά 7 χιλιοστά πιο χαμηλή.

Έτσι το 0-100 έρχεται σε 3,4 δεύτερα για τη πρώτη και σε 3,43 για τη δεύτερη, ενώ το 0-200 είναι υπόθεση 11,1 και 10,8 δευτερολέπτων αντίστοιχα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup