Σύνδεση

Alfa Romeo

ALFA ROMEO 4C

alfa-romeo-4c-1

alfa-romeo-4c-1

Καιρός δεν ήταν για μια Alfa Romeo που θα αναβιώνει το στυλ και το χαρακτήρα των GTV και Spider; Ένα προσιτό –τρόπος του λέγειν γενικά, αλλά κυριολεκτικά αν συγκριθεί με την κορυφαία 8C Competizione – σπορ αυτοκίνητο με εντυπωσιακή εμφάνιση, πολύ δύναμη, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και φυσικά κίνηση στους πίσω τροχούς;

Όλα τα παραπάνω περιλαμβάνονται λοιπόν στο πρωτότυπο 4C που εμφανίστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης και του χρόνου θα περάσει στην κανονική παραγωγή. Η εμφάνισή του είναι κυριολεκτικά επιβλητική, ενώ πέρα από τον επιτυχημένο συνδυασμό καμπύλων και ακμών οι μικρές εξωτερικές του διαστάσεις –το μήκος δεν ξεπερνά τα 4,0 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο περιορίζεται στα 2,40- τονίζουν κι άλλο τη σπορ εικόνα του. Η οποία αποκτά μια ακόμα πιο δυναμική διάσταση αν λάβει κανείς υπόψη του πως το βάρος της 4C μόλις που φτάνει τα 850 κιλά!

Εντυπωσιακό; Με τα ισχύοντα στην αυτοκινητοβιομηχανία σίγουρα, ενώ ο λόγος δεν είναι άλλος από το ανθρακόνημα και το αλουμίνιο που έχουν χρησιμοποιηθεί στο αμάξωμά της, ακριβώς όπως και στην εξωτική 8C. Το αποτέλεσμα είναι σχεδόν 4 κιλά/ ίππο, τιμή εξαιρετική ακόμα και με τα δεδομένα super sport μοντέλων, οπότε και τα 5,0” για το 0-100 μαζί με τα 250 χλμ./ ώρα της τελικής δεν αποτελούν έκπληξη.

Στο σημείο αυτό μην περιμένετε κάποιο περίεργο σύνολο τοποθετημένο στο κέντρο του αμαξώματος. Κινητήρας της 4C είναι ο τετρακύλινδρος –εδώ παραπέμπει η κωδικοποίηση της επωνυμίας της- TΒi των 1.750 κυβικών και των 200 ίππων, με τον άμεσο ψεκασμό, το turbo και το μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων, που μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται και στη Giulietta QV.

Εδώ, για την περίσταση, είναι τοποθετημένος στο κέντρο –εξ ου και η κατανομή βάρους 40:60 στον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα- και κινεί όπως είπαμε τους πίσω τροχούς μέσω του καινούργιου κιβωτίου TCT της Alfa Romeo. Φυσικά υπάρχει και εδώ ο διακόπτης DNA, που μεταβάλλει τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ ιδιαίτερα σοφιστικέ –ανάλογες με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου δηλαδή- είναι και οι αναρτήσεις, με άξονα πολλαπλών συνδέσμων μπροστά και γόνατα McPherson πίσω.

Αν τώρα όλα αυτά σας άρεσαν -το αντίθετο θα ήταν το περίεργο…- θα πρέπει όπως είπαμε να κάνετε υπομονή μέχρι του χρόνου που όπως είπαν και οι Ιταλοί θα αρχίσουν επίσημα οι πωλήσεις.

Όσο για την τιμή υπολογίστε από 40 έως 50.000 €. Άλλωστε ούτε η GTV ήταν φτηνή στην εποχή της, οπότε γιατί να είναι η 4C;

{gallery}photos/25/NEWS/alfa-romeo-4c{/gallery}


Επόμενο:

AUDI A3 CONCEPT

Μη χάσεις:

PORSCHE 918 SPYDER

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup