Σύνδεση

Mercedes-Benz

H Μercedes GLC F-Cells διαθέτει και plug-in υβριδικό σύστημα

Σε μια προσπάθεια να συνδυάσει τις δύο τεχνολογίες του μέλλοντος (την ηλεκτροκίνηση και την κίνηση με υδρογόνο) η Mercedes παρουσιάζει μια ειδική έκδοση της GLC η οποία εφοδιάζεται με κυψέλες καυσίμου αλλά και με την δυνατότητα plug in φόρτισης των μπαταριών της.

Οι μπαταρίες αυτές, ονομαστικής χωρητικότητας 13,5 kWh (εκ των οποίων το ωφέλιμο είναι στα 9,3 kWh) παρέχουν την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να καλύψει μία απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων. Κάτι που κρίνεται απαραίτητο σ’ αυτή την φάση που οι υποδομές σε παροχή υδρογόνου είναι ελάχιστες, ακόμα και στις πιο εξελιγμένες χώρες.

Τα δοχεία του υδρογόνου χωρούν 4,4 κιλά σε πίεση 700 bar και μπορούν να παρέχουν αυτονομία περίπου 478 χιλιομέτρων. Οι δεξαμενές αυτές είναι κατασκευασμένες από carbon fiber και μπορούν να γεμίσουν με υδρογόνο σε μόλις 3 λεπτά.

Η συγκεκριμένη GLC κινείται από ηλεκτροκινητήρα 211 ίππων με ροπή στα 365 Nm με την τελική ταχύτητα -για λόγους αυτονομίας- να περιορίζεται στα 160 χλμ/ώρα. Αυτό που τονίζει η Mercedes είναι ότι το αυτοκίνητο παραμένει λειτουργικό, με τις ενεργειακές κυψέλες να είναι σημαντικά μικρότερες απ’ ότι στο παρελθόν (μπορούν μάλιστα να εφαρμοστούν στις ήδη υπάρχουσες βάσεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης) ενώ και οι δεξαμενές για το υδρογόνο είναι έτσι τοποθετημένες που δεν περιορίζουν ούτε τους χώρους για τους επιβάτες ούτε τον χώρο αποσκευών.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo