Σύνδεση

Lamborghini

1,9 ΕΚ. Η SESTO ELEMENTO

sesto-elemento-1

Αν έχετε 1.900.000 € -στο περίπου- και μπορείτε να κάνετε υπομονή τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του 2013 θα έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε μια από τις 20 Lamborghini Sesto Elemento που θα κατασκευαστούν. Την οποία βέβαια δεν θα μπορείτε να την κυκλοφορήσετε σε δημόσιο δρόμο παρά μόνο σε πίστα, μιας και δεν θα υπάρχει έγκριση τύπου λόγω της εξαιρετικά μικρής παραγωγής, αλλά αυτό πιθανότητα λίγο θα σας πειράξει.

Κι αυτό γιατί θα έχετε αποκτήσει πέρα από ένα πολύ σπάνιο και ένα ιδιαίτερα προηγμένο αυτοκίνητο που ακολουθεί κατά γράμμα το μανιφέστο της Lamborghini, που θέλει την εξέλιξη των μοντέλων της να εστιάζει στη δυναμική τους συμπεριφορά και την επιτάχυνση και να δίνει έμφαση στη μείωση του βάρους. Πρώτο απτό δείγμα αυτής της λογικής ήταν η Countach Evoluzione του 1986, που ήταν κατασκευασμένη από ανθρακονήματα και ζύγιζε 1.000 κιλά.

Σήμερα 25 χρόνια μετά η Sesto Elemento βασίζεται σε ένα μονοκόκ φτιαγμένο από ανθρακονήματα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το αμάξωμά της. Έτσι το βάρος της είναι μόλις 999 κιλά –σημειώστε εδώ και την ύπαρξη τετρακίνησης– ενώ αν βάλετε στο λογαριασμό τους 570 ίππους που θα αποδίδει ο V10 της έχετε μια αναλογία μόλις 1,75 κιλών ανά ίππο. Η οποία εγγυάται εκρηκτικές επιδόσεις κι έτσι οι άνθρωποι της Lamborghini κάνουν λόγο για 0-100 σε 2,5” και τελική γύρω στα 300.

{gallery}photos/26/news/LAMBO-SESTO-ELEMENTO{/gallery}


Επόμενο:

FORD DOOR EDGE

Μη χάσεις:

ΑΠΟ 23.900 Η ΝΕΑ BMW 1

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup