Σύνδεση

Featured

Οpel Manta GSE ElectroMOD: Ρετρό σχεδίαση, ηλεκτρική καρδιά

Opel Manta GSe ElektroMOD

Μετά από κάποιες teaser φωτογραφίες, τελικά η Opel παρουσίασε στην πλήρη του μορφή το ηλεκτρικό Manta GSE ElectroMOD. Πρόκειται για ένα και μοναδικό πρωτότυπο, το οποίο κατασκευάστηκε για να γιορταστούν τα 50 χρόνια του ιστορικού μοντέλου της εταιρίας και παράλληλα να εγκαινιαστεί η γκάμα μοντέλων GSe τα οποία θα είναι τα σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρίας στο μέλλον.

Κάτω από την κλασική σιλουέτα και τις γραμμές του παλιού Manta βρίσκεται ένα σύγχρονο ηλεκτρικό πακέτο, με τον ορίτζιναλ κινητήρα των 1,6 λίτρων να έχει αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 147 ίππων και 225 Nm.

Παρ’ όλα αυτά η Opel κράτησε το κλασικό τετρατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, δίνοντας την ευχέρεια στον οδηγό να αλλάζει μόνος του ταχύτητες. Όμως έχει και πλήρως αυτόματη λειτουργία όταν ο επιλογέα μπει στην τέταρτη σχέση.

Ο κινητήρας τροφοδοτείται από μία μπαταρία των 31 kWh κάτι που δίνει στο restomod Manta αυτονομία των 200 χιλιομέτρων. Ο on-board φορτιστής είναι στα 9 kW με μία πλήρη φόρτιση να χρειάζεται λίγο κάτω από 4 ώρες για να ολοκληρωθεί.

Σε ότι αφορά την σχεδίαση, η Opel κατάφερε να συνδυάσει τις κλασικές γραμμές ενός Manta με τις τελευταίες εξελίξεις στην σχεδιαστική της αντίληψη. Αυτό γίνεται πολύ εμφανές στην μάσκα με τη νέα σχεδιαστική φόρμα Pixel-Visor, η οποία στην ουσία είναι ένα display μέσα από το οποίο γίνεται προβολή διάφορων μηνυμάτων από το αυτοκίνητο. Τα κλασικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος είναι πλέον τρισδιάστατα με τεχνολογία LED.

To πρωτότυπο είναι βαμμένο σε ένα εντυπωσιακό κίτρινο χρώμα, με μαύρο καπό, ενώ οι τροχοί είναι ειδικά σχεδιασμένοι διαμέτρου 17 ιντσών.

Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι αρκετά σύγχρονα καθώς περιλαμβάνουν όλα τα τελευταία ψηφιακά στοιχεία από τα μοντέλα παραγωγής της Opel. To ταμπλό με την ονομασία Pure Panel έχει δύο οθόνες 12 και 10 ιντσών ενώ υπάρχει και ένα high-end ηχοσύστημα της Marshall.

Yπάρχουν επίσης σπορ καθίσματα με μία κίτρινη διακοσμητική λωρίδα ενώ το κλασικό τριάκτινο τιμόνι έχει ένα κίτρινο σημάδι στην θέση 12 για να γνωρίζει ο οδηγός που βρίσκεται η ευθεία όταν θα κάνει τα ηλεκτρικά του drift.

To όνομα GSe πάντως δεν θα είναι η πρώτη και μοναδική φορά που το βλέπουμε, καθώς η Opel δουλεύει αυτή την στιγμή πάνω σε μία μεγάλη γκάμα από υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικά μοντέλα για το αμέσως επόμενο μέλλον, μεταξύ των οποίων και μία σπορ έκδοση του υπάρχοντος Corsa-e.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota