Σύνδεση

Featured

Αποκάλυψη για το νέο Peugeot E-3008

Με μια πρώτη ματιά, το E-3008 διαθέτει ένα άμεσα αναγνωρίσιμο σχεδιασμό, που χαρακτηρίζεται από το ξεχωριστό fastback SUV στυλ του – ένας ισχυρισμός που με υπερηφάνεια κάνει ο Γάλλος κατασκευαστής.

Αυτή η δυναμική και αεροδυναμική μορφή διαθέτει έναν εντυπωσιακό αεροδυναμικό συντελεστή 0,28.

Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, με μήκος 4,54 μέτρα, πλάτος 1,89 μέτρα και ύψος 1,64 μέτρα, το E-3008 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ευρύχωρους και άνετους εσωτερικούς χώρους.

Αυτό που κάνει το E-3008 να ξεχωρίζει είναι η χρήση της πρωτοποριακής πλατφόρμας STLA Medium της Stellantis.

Χάρη στο μεταξόνιο των 2,73 μέτρων, η πλατφόρμα αυτή φιλοξενεί ένα πακέτο μπαταριών που ενεργειακή χωρητικότητα που μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 98,0 kWh, που εξασφαλίζουν μια αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα.

Σχεδιασμένο από την αρχή ως ηλεκτρικό όχημα, το E-3008 προσφέρει τρία ξεχωριστά αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης:

  • Στάνταρ Αυτονομία: Με αυτονομία 525 χιλιομέτρων και 214 ίππους (157 kW).
  • Διπλό μοτέρ: Εξοπλισμένη με δύο κινητήρες, είναι τετρακίνητη, έχει επίσης αυτονομία 525 χιλιομέτρων και αποδίδει 326 ίππους (240 kW).
  • Μεγάλη αυτονομία (Long Range): Εδώ η αυτονομία φτάνει τα εντυπωσιακά 700 χιλιόμετρα και η απόδοση τους 231 ίππους(170 kW).

Αυτά τα συστήματα μετάδοσης κίνησης ενσωματώνουν μια νέα γενιά υπερσύγχρονων κινητήρων μόνιμων μαγνητών, παρέχοντας βελτιωμένη ισχύ και απόδοση.

Το E-3008 τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 400 V που μπορεί να φορτίσει μέχρι και με 160 kW. Στην περίπτωση αυτή η φόρτιση από το 20% στο 80% ολοκληρώνεται σε μόλις μισή ώρα.

Πέρα από τις ισχυρές επιδόσεις του, το PEUGEOT E-3008 εισάγει μια σειρά προηγμένων ηλεκτρικών χαρακτηριστικών, όπως V1G και έξυπνες λειτουργίες φόρτισης, υποστήριξη V2L (Vehicle to Load) για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών με ισχύ έως 3 kW και 16A, καθώς και σύστημα αναγεννητικής πέδησης τριών σταδίων.

Εκτός από τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, η Peugeot σχεδιάζει να κυκλοφορήσει υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις του E-3008, ανταποκρινόμενη στις διαφορετικές απαιτήσεις και προτιμήσεις της αγοράς. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις προσθήκες τις επόμενες ημέρες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured