Σύνδεση

Featured

Πόσο κοστίζει η νέα Mercedes E-Class;

Η νέα E-Class δείχνει τον δρόμο για τη μετάβαση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση. Ταυτόχρονα, η νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών επιτρέπει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία για τον χρήστη.

Η νέα E-Class έχει τις αναλογίες ενός κλασικού sedan τριών όγκων: κοντός εμπρός πρόβολος με μακρύ καπό κινητήρα και καμπίνα επιβατών, το λεγόμενο greenhouse, αρκετά προς τα πίσω. Αυτή τη σχεδίαση «cab backward» συμπληρώνει αρμονικά ο ιδανικών αναλογιών πίσω πρόβολος.

Μια μαύρη επιφάνεια σαν ενιαίο πάνελ συνδέει την επένδυση του ψυγείου με τους προβολείς. Αυτό το ένθετο σε μαύρο γυαλιστερό θυμίζει οπτικά τα μοντέλα Mercedes-EQ. Ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού, η τρισδιάστατη μάσκα είναι σύγχρονης ή κλασικής σχεδίασης. Η νέα E-Class διαθέτει προβολείς LED High Performance στον βασικό της εξοπλισμό ενώ προαιρετικά διατίθεται το σύστημα DIGITAL LIGHT. Όλες οι εκδόσεις προβολέων διακρίνονται για τη χαρακτηριστική τους σχεδίαση τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Ως τυπικό χαρακτηριστικό της μάρκας, τα φώτα ημερήσιων διαδρομών έχουν το σχήμα φρυδιού. Τα powerdome τονίζουν το μπροστινό καπό.

Στο προφίλ αναδεικνύονται οι αρμονικές αναλογίες και η χαρακτηριστική σχεδίαση «cab-backward» με εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Οι επίπεδες λαβές θυρών που είναι γνωστές από τα πολυτελή μοντέλα Mercedes-Benz διατίθενται προαιρετικά. Οι δύο ξεχωριστές χαρακτηριστικές γραμμές στο πλάι τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Στο πίσω μέρος, τα φώτα LED δύο τμημάτων ξεχωρίζουν με νέο περίγραμμα και ειδική σχεδίαση: το μοτίβο αστεριών και στις δύο μονάδες φώτων συνθέτει μια ξεχωριστή σχεδίαση τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.

Οι τιμές της νέας Ε-Class στην Ελλάδα:

Μοντέλο Κύλινδροι/
Κυβισμός
Ισχύς Τιμή  
 
E 200 L4/1.999 cm3 150+17 kW 64.450 ευρώ  
E 300 e L4/1.999 cm3 150+95 kW 84.300 ευρώ  
E 300 e 4MATIC L4/1.999 cm3 150+95 kW 87.300 ευρώ  
Ε 400 e 4MATIC L4/1.999 cm3 185+95 kW 91.550 ευρώ  
E 220 d L4/1.993 cm3 145+17 kW 66.450 ευρώ  
E 220 d 4MATIC L4/1.993 cm3 145+17 kW 69.200 ευρώ  

Η MBUX Superscreen ως το αποκορύφωμα της εσωτερικής σχεδίασης

Ο πίνακας οργάνων είναι η επιτομή της ψηφιακής εμπειρίας στο εσωτερικό. Εάν η E-Class διαθέτει την προαιρετική οθόνη συνοδηγού, η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια της MBUX Superscreen επεκτείνεται έως την κεντρική οθόνη. Οπτικά αποκομμένη από αυτή ξεχωρίζει η οθόνη οδηγού που βρίσκεται στο οπτικό του πεδίο. Τα μοντέλα χωρίς οθόνη συνοδηγού διαθέτουν ένα μεγάλο διακοσμητικό στοιχείο που εκτείνεται στο κέντρο. Η κεντρική οθόνη φαίνεται να αιωρείται πάνω από την κοίλη επιφάνεια αυτού του διακοσμητικού στοιχείου.

Το μπροστινό τμήμα του πίνακα οργάνων φωτίζεται από τη φωτεινή λωρίδα του ενεργού ατμοσφαιρικού φωτισμού. Αυτή ακολουθεί ένα ευρύ τόξο από το παρμπρίζ, περνάει από τις κολόνες Α και καταλήγει στις πόρτες. Έτσι δημιουργείται μια αίσθηση άνετου χώρου. Μια φαινομενικά αιωρούμενη μονάδα χειρισμού στο πάνω τμήμα της επένδυσης των θυρών ταιριάζει με την εμφάνιση των γυάλινων επιφανειών των οθονών.

Η κεντρική κονσόλα έχει σχεδιαστεί ως μία ενιαία μονάδα και συγχωνεύεται σε ευθεία γραμμή στο κάτω τμήμα του πίνακα οργάνων. Στο μπροστινό μέρος, μια θήκη αποθήκευσης με καπάκι και ποτηροθήκες είναι ενσωματωμένη στο τρισδιάστατο διακοσμητικό στοιχείο. Στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας κυριαρχεί ένα υποβραχιόνιο με μαλακή επένδυση.

Η κεντρική επένδυση της πόρτας ενώνεται αρμονικά με το υποβραχιόνιο με μία κοίλη κίνηση. Το μπροστινό τμήμα έχει σχεδιαστεί ως ένα μεταλλικό στοιχείο υψηλής τεχνολογίας. Λειτουργεί ως χειρολαβή και περικλείει τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων. Ένα άλλο κύριο χαρακτηριστικό είναι η αιωρούμενη μονάδα χειρισμού με τα ενσωματωμένα χειριστήρια ρύθμισης για τα καθίσματα και τη λαβή ανοίγματος πόρτας.

Το περίγραμμα της επιφάνειας του καθίσματος και της πλάτης ρέει κομψά από το εσωτερικό προς το εξωτερικό και μοιάζει να αιωρείται πάνω από τη βάση του καθίσματος χάρη στη σχεδίαση που παίζει με τα επίπεδα. Οι κατακόρυφες εσοχές ακολουθούν το εξωτερικό περίγραμμα και ανοίγουν προς τα πάνω.

Στις μισές εκδόσεις, οι κινητήρες είναι plug-in υβριδικοί

H γκάμα μοντέλων έχει ήδη αυτό το μεγάλο ποσοστό υβριδικών εκδόσεων από την παρουσίαση στην αγορά. Τρεις από τις έξι εκδόσεις της E-Class συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης και με εκείνα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μηχανικά σύνολα από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων Mercedes-Benz FAME (Family of Modular Engines). Αντίστοιχα, με τον εξηλεκτρισμό βάσει αναγκών, η γκάμα κινητήρων διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ευελιξία του διεθνούς δικτύου παραγωγής.

Εκτός από υπερπλήρωση, τόσο οι πετρελαιοκινητήρες όσο και οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν έξυπνη υποστήριξη από μια ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG). Είναι επομένως ήπια υβριδικά. Χάρη στη χρήση μιας νέας μπαταρίας, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα αυξήθηκε από 15 σε 17 kW και η ροπή ώθησης σε 205 Nm.

Γκάμα μοντέλων κατά την Ευρωπαϊκή παρουσίαση στην αγορά (κινητήρες εσωτερικής καύσης/ήπια υβριδικά):

    E 200 E 220 d E 220 d 4MATIC
Κυβισμός cc 1999 1993 1993
Ισχύς kW/hp 150/204 145/197 145/197
στις σ.α.λ. 5800 3600 3600
Πρόσθ. ισχύς (ενίσχυση) kW/hp 17/23 17/23 17/23
Μέγ. ροπή στρέψης Nm 320 440 440
στις σ.α.λ. 1800-4000 1800-2800 1800-2800
Πρόσθ. ροπή στρέψης (ενίσχυση) Nm 205 205 205
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, WLTP[1] l/100 km 7,3-6,4 5,5-4,8 5,7-4,9
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο WLTP1 g/km 166-144 143-125 149-130
Επιτάχυνση 0-100 km/h δευτ. 7,5 7,6 7,8
Τελική ταχύτητα km/h 240 238 234

Η Mercedes-Benz θα προσφέρει τουλάχιστον τρία plug-in υβριδικά μοντέλα τέταρτης γενιάς με την παρουσίαση της νέας E-Class στην αγορά.

Με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 hp) και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), σε πολλές περιπτώσεις και για πολλές ημέρες οι διαδρομές θα γίνονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά, χωρίς χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θα ακολουθήσουν και άλλα plug-in υβριδικά μοντέλα με πετρελαιοκινητήρες.

Γκάμα μοντέλων κατά την Ευρωπαϊκή παρουσίαση στην αγορά (plug-in υβριδικά):

    E 300 e E 300 e 4MATIC E 400 e 4MATIC
Κυβισμός cc 1999 1999
Ονομαστική ισχύς, κινητήρα εσωτερικής καύσης kW/hp 150/204 185/252
Ονομαστική ροπή στρέψης, κινητήρα εσωτερικής καύσης σ.α.λ. 320 400
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρα kW/hp 95/129 95/129
Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρα Nm 440 440
Ισχύς συστήματος kW 230 280
Ροπή συστήματος Nm 550 650
Ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας υψηλής τάσης kWh 25,4 25,4
Τελική ταχύτητα km/h 236 234 250
Επιτάχυνση 0-100 km/h δευτ. 6,4 6,5 5,3
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)[2] l/100 km 0,8  – 0,5 0,9  – 0,6 0,9  – 0,6
Κατανάλωση ρεύματος σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP)2 kWh/100 km 20,7  – 18,4 21,6  – 19,2 21,6  – 19,2
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένες (WLTP)2 g/km 18  – 12 20  – 14 20  – 14
Ηλεκτρική αυτονομία (EAER, WLTP)2 km 97  – 115 95  – 109 95  – 109

Πνευματική ανάρτηση AIRMATIC και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα στον προαιρετικό εξοπλισμό

H ευέλικτη οδική συμπεριφορά της νέας E-Class οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ακριβή καθοδήγηση των μπροστινών τροχών από τέσσερις βραχίονες ανάρτησης στον καθένα. Στον πίσω άξονα, η βελτιστοποιημένη ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με πέντε συνδέσμους εξασφαλίζει εξαιρετικό έλεγχο των τροχών και εξαιρετική ευστάθεια στην ευθεία. Και στους δύο άξονες, τα ελατήρια και οι αποσβεστήρες συνδυάζονται με ένα γόνατο ανάρτησης και δεν εμπλέκονται σε εργασίες καθοδήγησης τροχών, επομένως η ανάρτηση αποκρίνεται με την αντίστοιχη ευαισθησία. Το μπροστινό υποπλαίσιο και ο φορέας του πίσω άξονα απομονώνουν την ανάρτηση και το αμάξωμα από κραδασμούς και θόρυβο. Στον βασικό εξοπλισμό, τα ήπια υβριδικά μοντέλα διαθέτουν ανάρτηση AGILITY CONTROL με χαλύβδινα ελατήρια και σύστημα επιλεκτικής απόσβεσης. Είναι επίσης 15 χιλιοστά χαμηλότερη από την ανάρτηση των plug-in υβριδικών.

Η νέα E-Class διατίθεται με το πακέτο τεχνολογίας στον προαιρετικό εξοπλισμό. Αυτό περιλαμβάνει το ολοκληρωμένο σύστημα πνευματικής ανάρτησης AIRMATIC με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση ADS+ και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Η ανάρτηση AIRMATIC με αερόσουστες και προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες ADS+ ανταποκρίνεται με μεγάλη ευαισθησία. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της AIRMATIC είναι το σύστημα ρύθμισης ύψους. Διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος ανεξάρτητα από το φορτίο του οχήματος, ενώ κάνει και διορθώσεις όταν χρειάζεται.

Η νέα E-Class είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή, χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα και την πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι 4,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 90 εκατοστά.

Εντυπωσιακή, καθηλωτική εμπειρία ψυχαγωγίας

Στην E-Class, οι επιβαίνοντες μπορούν να απολαύσουν μουσική, παιχνίδια και περιεχόμενο streaming με σχεδόν όλες τις αισθήσεις[3]. Χάρη στις ψηφιακές καινοτομίες στο εσωτερικό, η E-Class είναι πλέον πιο έξυπνη, επιτυγχάνοντας μια νέα διάσταση εξατομίκευσης και αλληλεπίδρασης. Ταυτόχρονα, η αρχιτεκτονική των ηλεκτρονικών βασίζεται περισσότερο στο λογισμικό και λιγότερο στο υλικό.

Οι υπολογιστικές λειτουργίες που προηγουμένως διενεργούνταν σε ξεχωριστούς τομείς, πλέον διενεργούνται σε έναν μόνο επεξεργαστή. Έτσι, οι οθόνες και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX μοιράζονται έναν νέο, πολύ ισχυρό κεντρικό ενσωματωμένο υπολογιστή. Αυτή η μορφή δικτύωσης βελτιώνει την απόδοση και την ταχύτητα των ροών δεδομένων.

Το πακέτο ψυχαγωγίας (MBUX Entertainment Plus) θα είναι διαθέσιμο για τη νέα E-Class. Περιλαμβάνει υπηρεσίες Mercedes me connect και ένα πακέτο δεδομένων από τρίτο πάροχο. Ανάλογα με την αγορά, χρησιμοποιείται μια μονάδα επικοινωνίας με τεχνολογία μετάδοσης 5G. Με το πρότυπο κινητής τηλεφωνίας 5G επιτυγχάνονται κατά πολύ ταχύτεροι ρυθμοί μετάδοσης δεδομένων σε σχέση με LTE/UMTS.

Το ψηφιακό κλειδί οχήματος είναι πλέον διαθέσιμο για iPhone και Apple Watch

Με το ψηφιακό κλειδί οχήματος, ο οδηγός μπορεί να θέσει σε λειτουργία ή να κλειδώσει την E-Class πολύ απλά μέσω μιας συμβατής συσκευής. Υπάρχει επίσης δυνατότητα κοινής χρήσης κλειδιών: χρησιμοποιώντας διάφορα ψηφιακά κανάλια μπορεί κάποιος να προσκαλέσει μέλη της οικογένειας ή φίλους να χρησιμοποιήσουν την E-Class. Με αυτόν τον τρόπο, ο ιδιοκτήτης του οχήματος μπορεί να εκχωρήσει διάφορα δικαιώματα, παρέχοντας μόνο πρόσβαση στο όχημα ή επιτρέποντας επίσης την οδήγησή του. Το όχημα μπορεί να αναγνωρίσει πολλούς χρήστες ταυτόχρονα, ενώ είναι δυνατή η κοινή χρήση του ψηφιακού κλειδιού οχήματος από έως και 16 άτομα. Στις αγορές όπου διατίθενται υπηρεσίες Mercedes me connect, η προεγκατάσταση για το ψηφιακό κλειδί οχήματος αποτελεί μέρος του πακέτου άνεσης KEYLESS-GO. Αυτός ο συνδυασμός εξοπλισμού είναι διαθέσιμος στη νέα E-Class από το πακέτο Premium και πάνω.

Μουσική που την βλέπεις: Απεικόνιση ήχου

Με τον νέο ενεργό ατμοσφαιρικό φωτισμό με απεικόνιση ήχου, οι επιβαίνοντες στη νέα E-Class μπορούν να βιώσουν μουσικά κομμάτια ή ήχους από ταινίες ή εφαρμογές με τρεις αισθήσεις: να τα ακούσουν (προαιρετικά και με τεχνολογία Dolby Atmos), να τα νιώσουν (μέσω μετατροπέων ήχου στο προαιρετικό ηχοσύστημα Burmester 4D surround) και να τα «δουν». Η απεικόνιση πραγματοποιείται στη φωτεινή λωρίδα του ενεργού ατμοσφαιρικού φωτισμού (προαιρετικός εξοπλισμός). Για πρώτη φορά, αυτό συμβαίνει σε ολόκληρη την E-Class. Για παράδειγμα, μουσική με γρήγορο ρυθμό θα προκαλέσει γρήγορες εναλλαγές φωτός, ενώ ένας πιο ρευστός ηχητικός ρυθμός θα δημιουργήσει απαλές χρωματικές εναλλαγές.

Η εμπειρία ψυχαγωγίας για τον συνοδηγό είναι πάντα εντυπωσιακή. Στην προαιρετική οθόνη του, ο συνοδηγός μπορεί να παρακολουθήσει δυναμικό περιεχόμενο, όπως τηλεόραση ή streaming βίντεο, ακόμη και όταν ο οδηγός κοιτάζει προς την πλευρά του. Αυτό συμβαίνει επειδή η οθόνη έχει εναλλάξιμες λειτουργίες. Η προηγμένη λειτουργία ιδιωτικότητας που βασίζεται σε κάμερες μειώνει τη φωτεινότητά της και συνεπώς τον κίνδυνο απόσπασης της προσοχής του οδηγού.

Νέες εφαρμογές τρίτων, κάμερα selfie και βιντεοκάμερα

Οι προγραμματιστές λογισμικού της Mercedes-Benz έχουν αναπτύξει ένα νέο επίπεδο συμβατότητας που επιτρέπει την εγκατάσταση εφαρμογών τρίτων. Κατά την παρουσίαση της E-Class στην αγορά, οι ακόλουθες εφαρμογές είναι διαθέσιμες στην κεντρική οθόνη: η πλατφόρμα ψυχαγωγίας «TikTok», το παιχνίδι «Angry Birds», η συνεργατική εφαρμογή «Webex» και η εφαρμογή γραφείου «Zoom», καθώς και το πρόγραμμα περιήγησης «Vivaldi». Επιπλέον, η πύλη ψυχαγωγίας ZYNC(προαιρετικά) προσφέρει streaming βίντεο, περιεχόμενο κατά παραγγελία, διαδραστικές εμπειρίες, τοπικά προγράμματα βίντεο, αθλητικά, ειδήσεις, παιχνίδια και πολλά άλλα στην κεντρική οθόνη και τις οθόνες επιβατών, μέσω μιας διεπαφής χρήστη.

Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι μια κάμερα selfie και μια βιντεοκάμερα (μέρος της προαιρετικής MBUX Superscreen) στο επάνω μέρος του πίνακα οργάνων. Όταν το όχημα είναι σταθμευμένο, ο οδηγός μπορεί να συμμετάσχει σε διαδικτυακές βιντεοδιασκέψεις μέσω π.χ. του «Webex» και να τραβήξει προσωπικές φωτογραφίες και βίντεο.

Το MBUX προσφέρει ακόμα περισσότερη άνεση χειρισμού. Με τη λειτουργία «Just Talk», το έξυπνο σύστημα φωνητικών εντολών μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί χωρίς τη λέξη-κλειδί «Hey Mercedes». Όταν η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη, εμφανίζεται ένα κόκκινο σύμβολο μικροφώνου στην οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι το όχημα είναι έτοιμο και περιμένει εντολές.

Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ορισμένα από τα οποία έχουν αναπτυχθεί περαιτέρω

Ο βασικός εξοπλισμός της E-Class με συστήματα υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνει ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC, ATTENTION ASSIST, ενεργή υποβοήθηση πέδησης, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης ορίων ταχύτητας. Η κατάσταση και δραστηριότητα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης εμφανίζονται σε προβολή πλήρους οθόνης στον τρόπο λειτουργίας «Υποβοήθηση» της οθόνης του οδηγού.

Η E-Class, μια πολύ μεγάλη ιστορία επιτυχίας

Από το 1946, η Mercedes-Benz έχει κατασκευάσει περισσότερα από 16 εκατομμύρια οχήματα της ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Η κληρονομιά της E-Class ανάγεται στις πρώτες ημέρες της μάρκας. Στις αρχές του 20ου αιώνα, οι προηγούμενες εταιρείες από τις οποίες προέκυψε η Mercedes-Benz παρουσίασαν αντίστοιχα οχήματα στην αγορά.

Όταν οι δραστηριότητες ξανάρχισαν μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, επέστρεψε στην παραγωγή το μοντέλο 170 V (W 136) που είχε αρχικά παρουσιαστεί το 1936. Το 1947 ακολούθησε το Sedan ως το πρώτο μεταπολεμικό επιβατικό αυτοκίνητο της Mercedes-Benz. Το μοντέλο 180 (W 120) του 1953 με αυτοφερόμενο αμάξωμα «Ponton» εισήγαγε νέα τεχνικά δεδομένα και χαρακτηριστικά. Το 1961, ακολούθησαν οι τετρακύλινδρες εκδόσεις της σειράς «Tailfin» (W 110). Το 1968, η ανώτερη μεσαία κατηγορία της σειράς «Stroke/8» (W 114/115) σηματοδότησε το επόμενο μεγάλο βήμα. Η σειρά μοντέλων 123 που ακολούθησε από το 1976 αποδείχθηκε ακόμη πιο επιτυχημένη.

Η σειρά μοντέλων 124 που παρήχθη από το 1984 έως το 1995 έφερε το όνομα E-Class για πρώτη φορά από τα μέσα του 1993. Το μπροστινό μέρος με διπλούς προβολείς και η καινοτόμος τεχνολογία ήταν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της σειράς μοντέλων 210 που παρουσιάστηκε το 1995. Η E-Class της σειράς μοντέλων 211 ξεκίνησε στις αρχές του 2002. Το 2009 ακολούθησε η σειρά μοντέλων E-Class 212 (Sedan και Estate) και 207 (Cabrio και Coupé). Η σειρά μοντέλων E-Class 213 της Mercedes-Benz έκανε το ντεμπούτο της το 2016 και από το 2017 για πρώτη φορά και ως All-Terrain. Επιπλέον, υπάρχουν τα coupé και τα cabrio της σειράς μοντέλων 238.

 

 

 

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Η θρυλική Ferrari F40 αναβιώνει!

Featured

Με 816 ίππους η πιο ισχυρή Mercedes SL όλων των εποχών

AMG

Η Hyundai βάζει τέλος στις αλυσίδες για τα χιόνια (Video)

Featured