Σύνδεση

Volkswagen

VW: μείωση των οξειδίων του αζώτου (ΝΟx) κατά 80% στους νέους diesel του καινούργιου Golf

H πολύ- αναμενόμενη νέα γενιά του VW Golf δεν θα έχει να επιδείξει μόνο καινούργια ηλεκτρονικά συστήματα αλλά και νέους κινητήρες πετρελαίου με έως και κατά 80% μειωμένες εκπομπές NOx (οξειδίων του αζώτου). Προκειμένου να πετύχουν αυτή τη γενναία μείωση οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας σχεδίασαν ένα νέο καταλυτικό σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction) που λειτουργεί με την τεχνολογία Twin Dosing.

Σε σχέση με τα συμβατικά καταλυτικά συστήματα εδώ δεν υπάρχει μόνο ένα αλλά δύο μπεκ έγχυσης AdBlue: ένα ακριβώς μετά τον κινητήρα, όπου τα καυσαέρια έχουν μια θερμοκρασία που αγγίζει τους 900 βαθμούς Κελσίου και ένα στη συνέχεια, ως μέρος ενός δεύτερου καταλύτη που επεξεργάζεται και πάλι τα καυσαέρια που εν τω μεταξύ έχουν αισθητά πιο χαμηλή θερμοκρασία. 

Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει εφαρμοστεί αρχικά στον 2.0 TDI Evo των 150 ίππων της μάρκας, ο οποίος καλύπτει το Euro 6d και σε ρεαλιστικά σενάρια κίνησης, μπορεί να περιορίσει τις εκπομπές NOx κατά έως και 80%, συγκριτικά με έναν παλαιότερο 2.0 TDI. Στο νέο Golf το Twin Dosing θα υιοθετηθεί σε όλους του κινητήρες πετρελαίου, οι οποίοι σε αντίθεση με όσα υποστήριζαν κάποιοι φωτεινοί παντογνώστες, ειδικά στη χώρα μας, αποδεικνύονται επτάψυχοι.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured