Σύνδεση

Volkswagen

VW: ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤO ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ

Στην προσπάθειά της να αντιμετωπίσει τις…

Στην προσπάθειά της να αντιμετωπίσει τις συνέπειες του σκανδάλου της παραποίησης των εκπομπών ρύπων το (καινούργιο) διοικητικό συμβούλιο της μάρκας –όχι του ομίλου- Volkswagen συγκεκριμενοποίησε τη μελλοντική του στρατηγική. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Dr. Herbert Diess «η VW προγραμματίζεται εκ νέου για το μέλλον. Θα γίνουμε πιο αποτελεσματικοί, θα επαναπροσδιορίσουμε τη γκάμα μας αλλά και τις βασικές μας τεχνολογίες, ενώ θα δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στις τεχνολογίες που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον».

Οι αποφάσεις αναλυτικά έχουν ως εξής:

  • Νέα στρατηγική για τους κινητήρες πετρελαίου. Για την Ευρώπη και τις ΗΠΑ θα υπάρχει η όσο το δυνατόν πιο γρήγορη μετάβαση στις τεχνολογίες αντι-ρύπανσης SCR και AdBlue, ενώ από εδώ και στο εξής θα χρησιμοποιούνται οι πιο σύγχρονες και εξελιγμένες αντι- ρυπαντικές τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες.
  • Εξέλιξη των μεταβλητών πλαισίων. Τα μεταβλητά πλαίσια, τα οποία έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα επιτυχημένα ως τεχνολογία, θα εξελιχθούν περαιτέρω, προκειμένου να ενσωματώσουν στο σχεδιασμό τους plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης με αυτονομία μέχρι και 300 χιλιόμετρα, ακόμα πιο εξελιγμένους κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου, καθώς και ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.
  • Δημιουργία στάνταρ για την διασύνδεση οχημάτων αλλά και τα συστήματα υποβοήθηση του οδηγού
  • Εξέλιξη ενιαίου δομικού στοιχείου για ηλεκτρικά μοντέλα. Χρησιμοποιώντας τη μέχρι τώρα εμπειρία από την ηλεκτροκίνηση θα εξελιχθεί μια κοινή βάση (ΜΕΒ), ένα ενιαίο δομικό στοιχείο, για ηλεκτρικά μοντέλα της μικρής- μεσαίας κατηγορίας. Η βάση αυτή θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις μάρκες του ομίλου που δηλώνουν το παρόν στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς και για ελαφρά επαγγελματικά. Το κοινό αυτό δομικό στοιχείο θα είναι συμβατό με διάφορα αμαξώματα και τύπους αυτοκινήτων, η αυτονομία των οποίων θα κυμαίνεται από 250 έως και 500 χιλιόμετρα.
  • Το επόμενο Phaeton θα είναι ηλεκτρικό. Το Phaeton είναι, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας VW, ο πρεσβευτής των δυνατοτήτων της και αυτό θα ισχύσει και για τη νέα του γενιά. Έτσι σταματούν όλα τα μέχρι στιγμής πλάνα εξέλιξής του και το πρότζεκτ θα ξεκινήσει από την αρχή, ως φουλ ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία, κορυφαία συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης και χαρακτηριστικό σχεδιασμό.Απλοποίηση των διαδικασιών για μείωση κόστους
  • Μείωση των επενδύσεων κατά 1 δις ευρώ.
  • Έμφαση στο πρόγραμμα αποτελεσματικότητας

Γιάννης Σκουφής

VW-PHAETON-NEW

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup