Σύνδεση

Featured

VW BUDD-E: AYTH EINAI H ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΛΟΥΒΑ ΜΕ ΤΗ ΦΟΥΛ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ

Το Budd που παρουσίασε η Volkswagen στη CES δεν είναι σημαντικό μόνο γιατί αποτελεί μια σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Κλούβας, αλλά γιατί είναι και το πρώτο μοντέλο, έστω υπό τη μορφή πρωτοτύπου, της γερμανικης εταιρείας το οποίο βασίζεται στο μεταβλητό πλαίσιο MEB που προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Έτσι το Budd-Ε, το μήκος του οποίου φτάνει τα 4,60 μέτρα (πλάτος 1,94 και ύψος 1,84), διαθέτει ενσωματωμένη στο δάπεδό του μια συστοιχία συσσωρευτών με ενεργειακό περιεχόμενο 101 kWh, η οποία τροφοδοτεί 2 συνολικά ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και εξασφαλίζει αυτονομία 600 χιλιομέτρων. Μετά απαιτείται επαναφόρτιση, είτε κλασικά μέσω πρίζας ή επαγωγικά χωρίς καλώδιο, ενώ η VW κάνει λόγο για φόρτιση στο 80% της χωρητικότητας σε μόλις 15 λεπτά.

VW-BUDD-E (30)

Αισθητικά η εικόνα του Budd-E κολακεύεται από το μεγάλο μεταξόνιο των 3.151 χιλιοστών και τους μικρούς προβόλους, ενώ το εμπρός του μέρος που καλύπτεται με διάφανο πλαστικό μπορεί να πάρει διάφορους χρωματισμούς με τον αντίστοιχο εσωτερικό φωτισμό του. Από και κει πέρα το παρμπρίζ επεκτείνεται και στις εμπρός κολώνες, οι χειρολαβές για τις πόρτες -οι πίσω είναι ηλεκτρικά συρόμενες και η 5η ηλεκτρικά ανοιγόμενη- έχουν αντικατασταθεί από αισθητήρες και οι εξωτερικοί καθρέφτες από κάμερες, ενώ ενδιάφερουσα λεπτομέρεια είναι τα ανοίγματα για τη διέλευση του αέρα στις πίσω κολώνες. Τα οποία παραπέμπουν άμεσα στο διάσημο πρόγονο, που στο ίδιο σημείο διέθετε ανοίγματα για την ψύξη του (αερόψυκτου) μπόξερ. Άλλη μια αναφορά στο παρελθόν είναι και η διχρωμία στο αμάξωμα.

VW-BUDD-E (21)

‘Άλλες εποχές τότε, άλλες σήμερα κάτι που γίνεται εμφανές και στο τετραθέσιο εσωτερικό του Budd-E, καθώς τα συμβατικά όργανα έχουν αντικατασταθεί από μια οθόνη, που δείχνει σαν να είναι ενιαία με αυτή της κεντρικής κονσόλας στην οποία προβάλλονται τα δεδομένα του συστήματος infotainment. O έλεγχος του τελευταίου γίνεται με χειρονομίες, με την αφή ή με φωνητικές εντολές, υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με smartphones, ενώ όσοι κάθονται πίσω έχουν στη διάθεσή τους μια οθόνη 34 ιντσών. Φυσικά η σύνδεση με το διαδίκτυο είναι συνεχής, με αποτέλεσμα, εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις, να υπάρχει δυνατότητα ελέγχου λειτουργιών του σπιτιού, π.χ. θέρμανση ή φωτισμός από το αυτοκίνητο ή να γίνονται εν κινήσει ηλεκτρονικές αγορές. Παράλληλα το VW Budd-E, χάρη στο «συρτάρι» στο πίσω μέρος του μπορεί να λειτουργήσει και σα σημείο παράδοσης αγαθών από ηλεκτρονικές αγορές.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup