Γίνεται ένα φορτηγό να έχει συμπεριφορά επιβατικού; Η Volvo Trucks πιστεύει πως ναι και υπόσχεται ανεπανάληπτη εμπειρία οδήγησης σε όποιον καθίσει πίσω από το τιμόνι του νέου FH.
Κι αυτό γιατί με τεχνολογικές καινοτομίες, άκρως «επιθετική» εξωτερική σχεδίαση και αμέτρητα συστήματα και υπηρεσίες που στοχεύουν στην κερδοφορία, το νέο FH λανσάρεται ως το κορυφαίο προϊόν Volvo όλων των εποχών.
Κι αυτό γιατί η Volvo Trucks είναι η πρώτη εταιρία κατασκευής φορτηγών που εγκαθιστά αυτοματοποιημένο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη στην κατηγορία των βαρέων φορτηγών, καθώς και η πρώτη που προσφέρει ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση IFS (Individual Front Suspension). Η τελευταία επιδρά ριζοσπαστικά στην οδήγηση και στη σταθερότητα, μιας και οι κινήσεις του ενός τροχού δεν επηρεάζουν αυτές του άλλου.
Από κει και πέρα το Volvo FH μοιάζει να βρίσκεται σε κίνηση ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο, ενώ το εσωτερικό της καμπίνας του μεγάλωσε κατά 1 κυβικό (γεγονός που επέτρεψε αποθηκευτικούς χώρους μεγαλύτερους κατά 300 λίτρα) είναι πιο άνετο και με κόκπιτ που χαρακτηρίζεται από καλύτερη εργονομία. Με δύο λόγια βελτιώθηκαν τα πάντα, προκειμένου να δημιουργηθεί ο όσο το δυνατόν καλύτερος χώρος εργασίας και οι πλέον κατάλληλες συνθήκες για χαλάρωση και ψυχαγωγία ανεξάρτητα από το σωματότυπο του οδηγού.
Φυσικά σύμφωνα και με την παράδοση των Σουηδών έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια, τόσο σε ότι αφορά τη δομή του πλαισίου όσο κια τη χρήση ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Διαθέσιμα είναι μεταξύ άλλων τα Lane Keeping Support (LKS), Lane Changing Support (LCS), Adaptive Cruise Control (ACC) και Driver Alert Support (DAS), τα οποία συμβάλλουν αποφασιστικά στην ασφαλή οδήγηση.
Στην οικονομία καυσίμου από την άλλη συμβάλλει το σύστημα I–See. Πρόκειται για έναν αυτόματο πιλότο που χειρίζεται τις σχέσεις του κιβωτίου, το γκάζι και το φρένο του φορτηγού στις ανηφόρες και τις κατηφόρες προκειμένου να επιτύχει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Μέσω της μετάδοσης I–Shift το σύστημα καταγράφει τη διαδρομή του φορτηγού και επιτυγχάνει οικονομία χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που έχει αποθηκεύσει κάθε φορά που το φορτηγό εκτελεί το ίδιο δρομολόγιο.
Σύμφωνα με τους Σουηδούς το εν λόγω σύστημα εξοικονομεί έως και 5%, ενώ σε συνδυασμό με τη νέα γραμμή κίνησης I–Torque που θα μπει στην παραγωγή σε ένα χρόνο η εξοικονόμηση καυσίμου υπολογίζεται πως θα αγγίζει το 10%.
Αν όλα τα παραπάνω σας κέντρισαν το ενδιαφέρον και θέλετε να μάθετε περισσότερα για το νέο φορτηγό της Volvo δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε το link http://transportevo.gr/?cat=155
{gallery}photos/29/news/VOLVO-FH{/gallery}