Σύνδεση

Audi

O ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΥΤΟΣ ΔΟΥΛΕΨΕ ΓΙΑ 130.000+ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ

O V6 των 3.200 κυβικών των φωτογραφιών έχει γνωρίσει σαφώς και καλύτερες μέρες στο εμπρός μέρος του Audi TT που κινούσε. Για το κατάντημά του ο λόγος πρέπει να αναζητηθεί στο ότι για περισσότερα από 130.000 χιλιόμετρα δεν είχε κάνει ποτέ σέρβις.

Ούτε καν αλλαγή λαδιών και έτσι δικαιολογείται και η μαύρη λάσπη που έχει καλύψει τα πάντα. Μάλιστα το σκηνικό δείχνει πολύ χειρότερο αν το συγκρίνει κανείς με τον κινητήρα του Ford Model A που είχαμε παρουσιάσει πριν από μερικές μέρες και δεν είχε λειτουργήσει για 50 και βάλε χρόνια.

Στο ερώτημα αν ο V6 μπορεί να σωθεί η απάντηση είναι όχι και έτσι ο ιδιοκτήτης του ΤΤ θα πρέπει, αν θέλει να εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, να το αντικαταστήσεις. Το πώς άντεξε τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα –ούτε σφραγισμένο να ήταν το καπό του- χωρίς να βάλεις κανείς χέρι είναι έτσι κι αλλιώς θαύμα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Η Chery στην Ελλάδα: Πρεμιέρα με υβριδικά SUV από 28.490 ευρώ

Chery

Το νέο Opel Frontera στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured