Σύνδεση

Audi

O ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΥΤΟΣ ΔΟΥΛΕΨΕ ΓΙΑ 130.000+ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ

O V6 των 3.200 κυβικών των φωτογραφιών έχει γνωρίσει σαφώς και καλύτερες μέρες στο εμπρός μέρος του Audi TT που κινούσε. Για το κατάντημά του ο λόγος πρέπει να αναζητηθεί στο ότι για περισσότερα από 130.000 χιλιόμετρα δεν είχε κάνει ποτέ σέρβις.

Ούτε καν αλλαγή λαδιών και έτσι δικαιολογείται και η μαύρη λάσπη που έχει καλύψει τα πάντα. Μάλιστα το σκηνικό δείχνει πολύ χειρότερο αν το συγκρίνει κανείς με τον κινητήρα του Ford Model A που είχαμε παρουσιάσει πριν από μερικές μέρες και δεν είχε λειτουργήσει για 50 και βάλε χρόνια.

Στο ερώτημα αν ο V6 μπορεί να σωθεί η απάντηση είναι όχι και έτσι ο ιδιοκτήτης του ΤΤ θα πρέπει, αν θέλει να εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, να το αντικαταστήσεις. Το πώς άντεξε τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα –ούτε σφραγισμένο να ήταν το καπό του- χωρίς να βάλεις κανείς χέρι είναι έτσι κι αλλιώς θαύμα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota