Σύνδεση

Toyota

Toyota: Ξεχάστε τις solid state μπαταρίες πριν το 2030

Η Toyota ποντάρει στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης ως την τεχνολογία για προηγμένα ηλεκτρικά οχήματα μεγάλης αυτονομίας τα επόμενα χρόνια.

Ωστόσο, οι αρχικές εκτιμήσεις για την εμπορική παραγωγή δείχνουν ότι η πρώτη παρτίδα αυτών των μπαταριών θα είναι επαρκής μόνο για μερικές χιλιάδες οχήματα.

Ακόμη και η αναμενόμενη “μαζική παραγωγή” που προβλέπεται να ξεκινήσει το 2030 θα υποστηρίξει μόλις πάνω από 10.000 οχήματα, γεγονός που υποδηλώνει τους αρχικούς περιορισμούς αυτής της τεχνολογίας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Toyota Times, τα προβλεπόμενα στοιχεία καταδεικνύουν τον περιορισμένο άμεσο αντίκτυπο της τεχνολογίας στερεάς κατάστασης, παρά τις δυνατότητές της.

Η Toyota ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Idemitsu Kosan για την εμπορική αξιοποίηση αυτής της τεχνολογίας μπαταριών μέχρι το 2027-2028, ενώ η μαζική παραγωγή πλήρους κλίμακας αναμένεται να ξεκινήσει από το 2030 και μετά.

Η εστίαση της Idemitsu στην ανάπτυξη στερεών ηλεκτρολυτών θα ξεκινήσει αρχικά με ένα πιλοτικό εργοστάσιο με στόχο την ετήσια δυναμικότητα αρκετών εκατοντάδων τόνων μέχρι το οικονομικό έτος 2027.

Μέχρι το 2030, ο στόχος είναι να αυξηθεί η ετήσια παραγωγή σε αρκετές χιλιάδες τόνους, ικανή να τροφοδοτήσει πάνω από 10.000 οχήματα.

Ωστόσο, η κλιμάκωση της παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης με ταυτόχρονη διατήρηση της ποιότητας παραμένει πρόκληση.

Οι μπαταρίες αυτές είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη μεγαλύτερων αποστάσεων για τα ηλεκτρικά οχήματα σε πιο συμπαγείς και ελαφρύτερες συσκευασίες, λόγω του κεραμοειδούς ηλεκτρολύτη τους, της αυξημένης ενεργειακής πυκνότητας, της ταχείας φόρτισης και της αυξημένης ασφάλειας σε σύγκριση με τις τρέχουσες μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η Toyota σχεδιάζει να παρουσιάσει δύο εκδόσεις μπαταριών στερεάς κατάστασης μέχρι το 2027-2028 και μετά, στοχεύοντας σε εμβέλειες άνω 1.000 χιλιομέτρων και ταχύτερους χρόνους επαναφόρτισης.

Ωστόσο, η επίτευξη μαζικής παραγωγής στην απαιτούμενη κλίμακα και ποιότητα είναι ένα πολύπλοκο εγχείρημα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz