Σύνδεση

Toyota

Toyota C-HR: Πρώτες πληροφορίες για τη νέα γενιά (Video)

Η Toyota ανακοίνωσε ότι το νέο C-HR θα παρουσιαστεί επίσημα στις 26 Ιουνίου, δίνοντας τις πρώτες λεπτομέρειες για το πολυαναμενόμενο μοντέλο.

Πρόσφατες κατασκοπευτικές εικόνες του C-HR σε δοκιμές στο δρόμο υποδηλώνουν ότι η σχεδίαση της έκδοσης παραγωγής θα είναι μια ριζική εξέλιξη από την τρέχουσα γενιά.

Η δεύτερη γενιά του C-HR, που αναμένεται να είναι διαθέσιμη το 2024, θα μοιράζεται την πλατφόρμα TNGA με το νέο Toyota Prius.

Η γκάμα θα περιλαμβάνει μια plug-in υβριδική παραλλαγή παρόμοια με αυτή που συναντάμε στο Prius, συνδυάζοντας έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων 151 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων στον εμπρός άξονα, με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς να φτάνει τους 223 ίππους.

Αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση περίπου 40 ίππων σε σύγκριση με την παράλληλη υβριδική διάταξη 2,0 λίτρων του σημερινού C-HR. Αξιοποιώντας τη μπαταρία 13,6 kWh του Prius, το νέο C-HR αναμένεται να επιτύχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 70 χιλιομέτρων.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του C-HR θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του υπάρχοντος κινητήρα 2,0 λίτρων, ενώ παράλληλα θα αυξηθεί ελαφρώς η ισχύς από τους 184 ίππους που αποδίδει σήμερα (η βασική υβριδική έκδοση των 122 ίππων είναι αβέβαιη).

Όσον αφορά τη αισθητική, το C-HR θα διαθέτει τη νέα σχεδίαση “Hammerhead” στο μπροστινό μέρος, η οποία θα αποτελέσει κοινή οπτική ταυτότητα για όλη τη γκάμα της Toyota.

Αναμένεται να διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σχήματος C και η πίσω φωτεινή μπάρα LED, που χαρακτηρίζουν το σημερινό μοντέλο.

Ενώ κυκλοφορούν φήμες για μια πιθανή αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του C-HR που θα ανταγωνιστεί άμεσα το Kia Niro, η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα την ύπαρξή της.

Ωστόσο, η πλατφόρμα E-TNGA, η οποία υποστηρίζει το νέο C-HR, παρουσιάζει τη δυνατότητα ανάπτυξης μιας ηλεκτρικής έκδοσης.


 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured