Σύνδεση

Featured

To Volvo XC60 T8 έχει επιδόσεις σούπερ σπορ μοντέλου και κατανάλωση μικρού αυτοκινήτου

XC60 T8 Inscription

Το XC60, το μεσαίο SUV της Volvo έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του και εξελίσσεται, ακριβώς όπως και ο προκάτοχός του, σε best seller της κατηγορίας του. Μάλιστα έχει όλα τα προσόντα να ξεπεράσει την επιτυχία της προηγούμενης γενιάς και αυτό όχι μόνο γιατί είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στα δεδομένα των premium SUV της κατηγορίας του αλλά και γιατί έχει, πέρα από όλα τα άλλα και μια ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων.

Με αιχμή του δόρατος την Τ8, την plug-in υβριδική εκδοχή του, την οποία η Volvo χαρακτηρίζει ως Twin Engine και φυσικά αποτελεί την τεχνολογική βιτρίνα του μοντέλου. Κι αυτό γιατί ένας υπερσύγχρονος τετρακύλινδρος βενζίνης 2.000 κυβικών με διπλή υπερ- τροφοδότηση (turbo καυσαερίων και compressor) στον εμπρός άξονα που αποδίδει 303 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 400 Nm από τις 2.200 έως τις 4.800 σ.α.λ. συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 65 kW στον πίσω άξονα.

Με την κατανομή των δύο κινητήρων στους δύο άξονες εξασφαλίζεται και η τετρακίνηση και η καλύτερη δυνατή πρόσφυση, ενώ η συνδυαστική ισχύς των 390 ίππων και η αντίστοιχη ροπή των 640 Nm εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις. Ειδικά για ένα μεγάλο, τετρακίνητο και πολυτελές SUV. Και αυτό γιατί το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,5 δεύτερα, τιμή που θα την ζήλευαν και καθαρόαιμα σπορ μοντέλα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ ώρα.

Το XC60 Twin Engine χάρη στην plug-in υβριδική του τεχνολογία μπορεί να κινηθεί και καθαρά ηλεκτρικά από 33 έως και 37 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις τελευταίες και σαφώς πιο αυστηρές προδιαγραφές WLTP. Η δυνατότητά του αυτή φυσικά έχει σαν αποτέλεσμα η επίσημη μέση του κατανάλωση να είναι μόλις από 2,8 έως 3,4 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 από 64 έως 78 γραμμάρια το χιλιόμετρο -πάντα κατά WLTP.

Η μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα έχει χωρητικότητα 10,4 kWh και η είναι πολύ έξυπνα τοποθετημένη στο τούνελ του μεγάλου SUV, προκειμένου να μην κλέβει χώρο ούτε από αυτόν για τους επιβάτες ούτε από το πορτμπαγκάζ. Ο μέγιστος χρόνος φόρτισής της, σε οικιακό δίκτυο, είναι 7 ώρες.

Το κιβώτιο, όπως σε όλα τα XC60 πλην της βασικής έκδοσης D3, είναι ένα πολύ καλό αυτόματο με 8 σχέσεις, ο εντυπωσιακός επιλογέας από κρύσταλλο του οποίου είναι τελευταίας γενιάς drive by wire, που χρειάζεται διπλή κίνηση ως επιβεβαίωση για την όποια επιλογή.

Έτσι το ΧC60 T8 Twin Engine μπορεί να κινηθεί με άνεση και με υψηλή μέση ταχύτητα στις εθνικές οδούς , να προσφέρει fun to drive στο επαρχιακό οδικό δίκτυο αλλά και να κινηθείς χωρίς πρόβλημα σε χωματόδρομο, εκμεταλλευόμενο και τη σεβαστή απόστασή του από το έδαφος.

Εννοείται πως όλες οι μετακινήσεις γίνονται με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, μιας και το XC60 και με την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων έχει αξιολογηθεί από τον EuroNCAP και μπορεί να εξοπλιστεί με πολλά και ιδιαίτερα αποτελεσματικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ταυτόχρονα έχει να επιδείξει πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά. Τα οποία πέρα από το εξαιρετικό στήσιμο και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης πρέπει να αποδοθούν και στον ιδιαίτερα καλό πλαίσιό του.

Φυσικά όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του XC60 έτσι και το T8 ξεχωρίζει με τη σύγχρονη και χαρακτηριστική του εμφάνιση με το μακρύ καπό, με το πολυτελές και ποιοτικό εσωτερικό του, όπου δεσπόζει η αλά tablet οθόνη του συστήματος infotainment Sensus, που είναι σίγουρα μεταξύ των καλύτερων που είναι σήμερα διαθέσιμα.

Οι χώροι είναι άνετοι για επιβάτες και αποσκευές, ενώ ο πλήρης εξοπλισμός άνεσης, εξυπηρέτησης και διασύνδεσης ολοκληρώνει ένα πολύ καλό συνολικό προφίλ.

Περικλής Στέφος

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4450″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota