Σύνδεση

Featured

Το Vision Mercedes Simplex θυμίζει το «πρώτο μοντέρνο σπορ αυτοκίνητο»

Την ερχόμενη εβδομάδα στη Νίκαια (της Γαλλίας), στα πλαίσια των εγκαινίων του νέου της σχεδιαστικού κέντρου, η Mercedes θα παρουσιάσει ένα ακόμα πρωτότυπο. Το Vision Mercedes Simplex, που έχει ένα έντονο ρετρό στυλ από όποια γωνία και αν το κοιτάξει κανείς αλλά και πολύ σύγχρονα στοιχεία. Όπως για παράδειγμα η οθόνη που υπάρχει μέσα από τη χρώματος ροζ χρυσού μάσκα, στην οποία αναγράφεται η επωνυμία της μάρκας με έναν τρόπο που παραπέμπει στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Κάτι που ισχύει και για τη δερμάτινη τσάντα στο πίσω μέρος του.

Η αναφορά στις αρχές του προηγούμενου αιώνα φυσικά κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, μιας και το Vision Mercedes Simplex τιμά ένα μοντέλο που έχει χαρακτηριστεί ως το πρώτο μοντέρνο σπορ της αυτοκινητικής ιστορίας. Πρόκειται για το Mercedes 35 S, που είχε παρουσιαστεί το 1901 στην τότε αγωνιστική εβδομάδα της Νίκαιας και στη συνέχεια άλλαξε τον τρόπο που σχεδιάζονταν τότε τα αυτοκίνητα. Που έμοιαζαν βέβαια περισσότερο με άμαξες χωρίς άλογα.

Χαρακτηριστική της εικόνας του ήταν η πραγματικά τεράστια μάσκα του, που εξασφάλιζε την ψύξη του κινητήρα του. Ενός τετρακύλινδρου 5.913 κυβικών που απέδιδε μόλις και μετά βίας 35 ίππους στις 1.000 σ.α.λ. και με τα 230 κιλά που ζύγιζε θεωρείτο εξαιρετικά ελαφρύς για τα δεδομένα της εποχής.

Αν αναρωτιέστε για τις επιδόσεις του 35 S σημειώστε τελική ταχύτητα 75 χλμ./ ώρα για τη στάνταρ εκδοχή του και 90 για την πιο ελαφριά.

Το 35 S έμεινε στο προσκήνιο μόλις για δύο χρόνια, μιας και η παραγωγή του σταμάτησε το 1902, όμως αποτέλεσε το αισθητικό και όχι μόνο πρότυπο για τα αγωνιστικά της Mercedes μέχρι το 1924.  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup