Σύνδεση

Featured

To Vision EQ Silver Arrow συνδέει το παρελθόν της Mercedes με το μέλλον της

Όταν έχεις ένα ένδοξο παρελθόν είναι παράλογο να μη το εκμεταλλευθείς και αυτό έκανε πολύ λογικά η Mercedes. Η οποία παρουσίασε στο Pebble Beach το πρωτότυπο της υπομάρκας της EQ. To Vision EQ Silver Arrow, η εικόνα του οποίου αποτελεί ουσιαστικά την εξέλιξη του γλυπτού Sculpture Aesthetics Progressive Luxury που είχε παρουσιαστεί πρόσφατα, ενώ η έμπνευση του προέρχεται από το W 125 του 1937. Ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά του μεσοπολέμου, με την αεροδυναμική έκδοση του οποίου ο μεγάλος Rudolf Caracciola είχε πετύχει 432,7 χλμ./ ώρα, ρεκόρ ταχύτητας που έμεινε σχεδόν 80 χρόνια ενεργό, μιας και πρόσφατα καταρρίφθηκε από τo Koenigsegg Agera.

To σύγχρονο Vision GT Silver Arrow είναι silver όνομα και πράγμα, μιας και το χρώμα του είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό των τότε Ασημένιων Βελών, όταν είχε ξυστεί για λόγους βάρους η βαφή τους. Παράλληλα είναι και αυτό εξαιρετικά αεροδυναμικό, με τη μάσκα του να είναι στην ουσία μια μεγάλη οθόνη. Παράλληλα φωτεινά λογότυπα EQ υπάρχουν και στο προφίλ, ενώ οι σχεδιαστές έχουν χρησιμοποιήσει αρκετά και φωτεινές λωρίδες.

Το αμάξωμα του μήκους 5,30 μέτρων σύγχρονου Ασημένιου Βέλους είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ όπως και το κλασικό πρότυπό του έχει θέση μόνο για τον οδηγό. Η καλύπτρα της οποίας μετατοπίζεται προς τα εμπρός για την είσοδό του, ενώ ο διάκοσμος συνδυάζει εξαιρετικά το σύγχρονο με το παραδοσιακό. Το πρώτο εκφράζεται με την οθόνη οπίσθιας προβολής που περιβάλλει τη θέση οδήγησης καθώς και από την οθόνη αφής στο τιμόνι από την οποία επιλέγονται τα προγράμματα οδήγησης. Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα διεξαγωγής virtual αγώνων με κλασικά και σύγχρονα Ασημένια Βέλη με bonus τις συμβουλές για τη βελτίωση της απόδοσης του οδηγού του σύγχρονου πρωτότυπου.

Η παραδοσιακή πλευρά εκφράζεται από το δέρμα σε τιμόνι και καθίσματα, σε χρώμα που θυμίζει σέλα ιππασίας, καθώς και από το ξύλο στο δάπεδο που παραπέμπει στην W 125 του 1937.

Το σύγχρονο Ασημένιο Βέλος είναι ηλεκτρικό, με συνολική ισχύ 750 ίππων (550 kW) και μπαταρία 80 kWh τοποθετημένη στο δάπεδο, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων -κατά τον κύκλο WLTP.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι φυσικά ποιο θα μπορούσε να είναι το μέλλον του εντυπωσιακού Vision EQ Silver Arrow. H λογική θέλει να είναι το επόμενο μετά το Project One, hyper car της Mercedes. Πιθανότατα όχι με το σήμα της EQ αλλά με αυτό της AMG. Μακάρι…

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4278″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured