Δεν πρέπει να υπάρχουν πιο πολύπλοκα τιμόνια από αυτά που χρησιμοποιούνται στη Φόρμουλα 1, ενώ το καινούργιο στα «Ασημένια Βέλη» είναι ένα από τα πιο προηγμένα στην F1, σύμφωνα πάντα με τη Mercedes.
Γεγονός είναι το νέο τιμόνι των AMG W05 θυμίζει πηδάλιο μαχητικού τζετ, ενώ ξεχωρίζει τόσο με την επίπεδη σχεδίασή του όσο και με το κόστος του, που φτάνει τις 20.000 ευρώ. Ενδεικτικό είναι πως κάτω από την ψηφιακή οθόνη υπάρχουν πλέον μόνο 3 περιστροφικοί διακόπτες, αντί για τους μέχρι τώρα 7 που μπορείτε να δείτε στην κάτω φωτογραφία, μιας και πολλά ρυθμίζονται από τους μηχανικούς στα πιτ μέσω τηλεμετρίας.
Για το τι κάνει κάθε διακόπτης έχουμε και λέμε:
1: Ρύθμιση διαφορικού στην είσοδο
2: Ενεργοποίηση DRS
3: Ρύθμιση ψηφιακών ενδείξεων
4+8: Λευκά led, πληροφορίες από τους μηχανικούς
5+7: Κίτρινά led, επισήμανση επικίνδυνου σημείου
6: «Νεκρά» σχέση, ρελαντί (idle).
9: Περιοριστής ταχύτητας για τα pit.
10: Ρυθμίσεις οθόνης
11: Επιβεβαίωση από τα pit.
12: Ρύθμιση κατανομής φρένων
13: Ρύθμιση διαφορικού στην έξοδο
14: Ασύρματη ενδοπικοινωνία
15: Ρύθμιση διαφορικού στις υψηλές ταχύτητες
16: Επιλογή Race Start για την εκκίνησση
17: Μαρκάρισμα απεικονιζόμενων δεδομένων
18: Ρύθμιση κινητήρα
19: Πολλαπλές ρυθμίσεις
20: Ρύθμιση διαφορετικής προσχεδιασμένης στρατηγικής
21: Επανεκκίνηση, αρχικοποίηση δεδομένων
22: Μέγιστη ισχύς
23: Ρύθμιση διαφορικού για ενδιάμεσες ταχύτητες
24: Πλήκτρο επιβεβαίωσης, επιλογής
25: Ρύθμιση πέδησης κινητήρα
Γιάννης Σκουφής