Σύνδεση

Featured

ΤΟ ΠΡΩΤΟ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΟ MINI ΘΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ COUNTRYMAN ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟ

Mπορεί να έχει ακόμα πάνω του τα αυτοκόλλητα του καμουφλάζ, αλλά όπως βλέπετε το πρώτο plug-in υβριδικό Mini, που από όσα μπορούμε να διακρίνουμε θα βασίζεται στο νέο Countryman, είναι σχεδόν έτοιμο.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της μάρκας Sebastian Mackensen ο στόχος της εταιρείας είναι «να πείσει τους κατόχους Mini για τα πλεονεκτήματα των υβριδικών συστημάτων και να εντυπωσιάσει όσους έχουν ήδη εμπειρία από υβριδικά μοντέλα με την αίσθηση καρτ του υβριδικού Mini στο δρόμο». Παράλληλα τόνισε πως το σημείο κλειδί για το plug-in υβριδικό Mini -το βύσμα φόρτισης είναι στο αριστερό φτερό- είναι στο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας που καλείται να ελέγξει τον τρόπο με τον οποίο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα.

p90238881_highres

Ο μεν πρώτος είναι τοποθετημένος μπροστά, ο δε δεύτερος πίσω -οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η εκκίνηση γίνεται με τον πρώτο και στο πρόγραμμα AUTO eDRIVE, το οποίο είναι η στάνταρ επιλογή, η μέγιστη ταχύτητα με καθαρά ηλεκτρική κίνηση φτάνει τα 80 χλμ./ ώρα. Στο MAX eDRIVE ανεβαίνει μέχρι και τα 125 χλμ./ ώρα, ενώ το πότε θα ενεργοποιηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης εξαρτάται τόσο από τη ροή ενέργειας όσο και από το πόσο βαθιά πατάει ο οδηγός το πεντάλ του γκαζιού.

Οι δύο κινητήρες λειτουργούν μαζί όταν χρειάζεται η μέγιστη δυνατή ισχύς, ή όταν το σύστημα ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης, ενώ η παρουσία ενός κινητήρα σε κάθε άξονα εξασφαλίζει βέβαια και την τετρακίνησηCountryman γαρ…- όποτε αυτή απαιτείται.

p90238882_highres

Από όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής για το plug-in υβριδικό Mini που θα παρουσιαστεί στο άμεσο μέλλον ενδιαφέρον παρουσιάζει η όσο το δυνατόν πιο χαμηλή τοποθέτηση των στοιχείων της ηλεκτρικής κίνησης (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρίες) προκειμένου να μην επηρεαστεί το κέντρο βάρους και το πρόγραμμα Save Battery. Με αυτό μέρος της ισχύος του κινητήρα εσωτερικής καύσης -ποιος ακριβώς θα είναι μένει να ανακοινωθεί, μαζί με το χρόνο που απαιτείται για μια πλήρη φόρτιση, τη δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης και όλα τα υπόλοιπα δεδομένα- χρησιμοποιείται από μια γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, προκειμένου η ηλεκτρική ενέργεια να χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup