Σύνδεση

Volkswagen

ΤΟ ΝΕΟ VW PASSAT ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ

Τα τεχνολογικά high light κάτω από το καπό της καινούργιας, 8ης κατά σειρά, γενιάς του VW Passat θα είναι κατ’ αρχήν ο νέος κινητήρας πετρελαίου με τα 2 turbo –σειριακά, με ένα μικρό για τις χαμηλές στροφές κι έναν μεγάλο για ψηλά και overboost στα 3,8 bar- των 2.000 κυβικών που θα αποδίδει από 120 έως 280 ίππους. Θα είναι ο πιο δυνατός τετρακύλινδρος diesel που έχει κατασκευάσει ποτέ ο Volkswagen και θα διαθέτει σύστημα common rail τελευταίας γενιάς με πίεση έως 2.500 bar.

Από κει και πέρα και μετά τα XL1 και Golf GTE το Passat Hybrid θα είναι το τρίτο plug-in υβριδικό της Volkswagen. Η τεχνολογία θα είναι αντίστοιχη με αυτή του Golf, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι ο 1.400 TSI με 156 ίππους, ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι δισκοειδής με ισχύ 80 kW (109 ίπποι), με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τα 211 άλογα και τα 400 Nm.

Οι υγρόψυκτες μπαταρίες λιθίου ιόντων των 9,9 kWh, που φορτίζονται και από το ηλεκτρικό δίκτυο ως plug-in, θα μπορούν να προσφέρουν καθαρή ηλεκτροκίνηση για έως 50 χιλιόμετρα, ενώ η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 966 χιλιόμετρα. Όσον αφορά την επίσημη μέση κατανάλωση αναμένεται να είναι στα ίδια επίπεδα με αυτά του Golf GTE, δηλαδή στα 1,5 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, ενώ η εκπομπή CO2 είναι 35 γραμμάρια. Σχετικά με τις επιδόσεις, το 0-100 θα έρχεται σε λιγότερα από 8 δεύτερα, με την τελική να φτάνει τα 210.

Γιάννης Σκουφής

VW-PASSAT-HYBRID-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το νέο Citroen C3 Aircross στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το Tesla Model 3 Long Range στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το Bigster είναι η καινούργια ναυαρχίδα της Dacia

Dacia