Σύνδεση

Featured

Το νέο Ford Focus είναι πιο ελκυστικό από ποτέ!

Το Focus δεν χρειάζεται συστάσεις. Ήδη από την πρώτη γενιά του έχει καθιερωθεί ως μιας από τις πιο εμπνευσμένες και ξεχωριστές προτάσεις στην κατηγορία του και φυσικά η τρέχουσα εκδοχή του συνεχίζει την παράδοση.

Με μια σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση που το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο, με άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές που καλύπτουν πλήρως την οικογενειακή διάσταση και με ένα οδηγικό προφίλ που θα ενθουσιάσει και τον πιο απαιτητικό.

Το τελευταίο είναι και το πιο δυνατό χαρτί του Focus, αυτό που το καθιστά μοναδική πρόταση στη μικρή- μεσαία κατηγορία και που πλέον συναντάται όλο και πιο σπάνια: το επιτυχημένο Ford είναι ένα πολύ ευχάριστο και συμμετοχικό αυτοκίνητο, που σου κινεί το ενδιαφέρον και σε προκαλεί να αξιοποιήσεις το εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιό του, τις προσεκτικά ρυθμισμένες αναρτήσεις του -το ξέρετε πως τα αμορτισέρ του επιλέγονται με βάση το βάρος της εκάστοτε έκδοσης προκειμένου να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή οδική συμπεριφορά;- το χαρισματικό στήσιμό του και βέβαια τους εξαιρετικούς κινητήρες του.

Οι οποίοι σε ότι αφορά τα σύνολα βενζίνης ξεκινούν από την τελευταία και ακόμα πιο εξελιγμένη έκδοση του πολύ- βραβευμένου 1.0 EcoBoost η οποία διαθέτει ακόμα και σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων και αποδίδει 125 ίππους. Πιο πάνω υπάρχει ο 1.5 EcoBoost των 1.500 κυβικών με 150 και 182 ίππους, που όπως και ο μικρότερος συνδυάζονται και με ένα πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (στάνταρ στην έκδοση των 182 ίππων), ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο 2.3 EcoBoost των 280 ίππων που κινεί το εντυπωσιακό Focus ST με τους 280 ίππους και τον έντονο σπορ χαρακτήρα.

Τον οποίο συναντάμε και στο diesel ST με τον πετρελαιοκινητήρα των 2.000 κυβικών και των 190 ίππων. Εισαγωγικός diesel ο 1.5 των 120 ίππων, που επίσης είναι διαθέσιμος και με αυτόματο κιβώτιο.

Πέρα από μια ευρεία γκάμα κινητήρων το Focus έχει και δύο διαφορετικούς τύπους αμαξωμάτων, το σπορτίφ hatchback και το ακόμα πιο πρακτικό Wagon. Το οποίο διατίθεται και στην πιο περιπετειώδη έκδοση Active, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και χαρακτηριστικά Crossover.

Πέρα από την Active το Focus είναι διαθέσιμο και στις εκδόσεις εξοπλισμού Trend, Business, ST Line και Active X Vignale, ενώ για το ST υπάρχουν οι ST2 και ST3. Έτσι ο καθένας μπορεί να επιλέξει το αμάξωμα, τον κινητήρα και βέβαια το επίπεδο εξοπλισμού που θέλει και καλύπτει τις ανάγκες του για το δικό του Focus. Σε κάθε περίπτωση το σίγουρο είναι πως θα έχει ένα πολύ καλό, ποιοτικό αυτοκίνητο, εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας τόσο σε ότι αφορά το infotainment και τη διασύνδεση smartphones όσο και τα συστήματα υποβοήθησης.

To Ford Focus είναι λοιπόν μια πολύ καλή πρόταση που τώρα γίνεται ακόμα πιο ελκυστική. Κι αυτό χάρη στο πρωτοποριακό πρόγραμμα χρηματοδότησης MyFord 0 της Ford Finance με μηδενικούς τόκους και χωρίς επιπλέον εισφορά για επιλεγμένες εκδόσεις που θα αποκτηθούν έως και τις 30 Ιουνίου. Το συνολικό όφελος αγοράς μεγιστοποιείται, καθώς το MyFord 0 συνδυάζεται και με τα προσφερόμενα προωθητικά προγράμματα 

Ταυτόχρονα η Ford δίνει ακόμα ένα λόγο για να χαμογελούν οι νέοι ιδιοκτήτες Focus: την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect που ισχύει για την ελληνική αγορά και προσδίδει ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να συμβιώσουν απροβλημάτιστα με το νέο τους αυτοκίνητο για πολλά χρόνια.

Περισσότερες πληροφορίες για το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ford Finance μπορείτε να δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ford και στο σύνδεσμο https://www.ford.gr/shop/next-steps/promotions/personal-offers/

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αγορά με χρηματοδότηση MyFord 0 είναι το ακόλουθο:

Focus 1.0L Business 125 PS

Αξία αυτοκινήτου: 19.044€ Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 0%
Προκαταβολή: 7.618€ Μηνιαία δόση: 238,04€
Ποσό χρηματοδότησης: 11.426€ Έξοδα δανείου: 280€+ΦΠΑ
Διάρκεια χρηματοδότησης: 48 μήνες Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 1,5%

Advertisement

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup