Σύνδεση

Featured

Το νέο Citroen Berlingo θα είναι διαθέσιμο ως Medium και XL, με 5 και 7 θέσεις αντίστοιχα

H Citroen θα παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης την 3η κατά σειρά γενιά του πιο επιτυχημένου μετά το C3 μοντέλου της, του Berlingo, που όπως και στις δύο προηγούμενες θα έχει τόσο επιβατικές όσο και επαγγελματικές εκδόσεις.

Το νέο Berlingo, που βασίζεται στο εμπρός του μέρος στο μεταβλητό πλαίσιο EMP2, έχει εκσυγχρονιστεί οπτικά και έχει προσαρμοστεί στα νέα αισθητικά δεδομένα των μοντέλων της Citroen. Έτσι το παρμπρίζ του έχει μετακινηθεί πιο μπροστά, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ συνολικά η μάσκα του είναι πιο ψηλή. Φυσικά και δεν απουσιάζουν ούτε οι χαρακτηριστικοί διπλοί προβολείς αλλά ούτε και τα airbumps στις πόρτες.

Από κει και πέρα υπάρχουν δύο συρόμενες πίσω πόρτες με ηλεκτρικά παράθυρα, ξεχωριστά πίσω καθίσματα που σύμφωνα με τη Citroen μπορούν να αφαιρεθούν με μία κίνηση χάρη στο σύστημα Magic Flat και δύο εκδόσεις αμαξώματος, η M με μήκος 4,40 μέτρων και 5 θέσεις και η XL, που φτάνει τα 4,75 μέτρα και μπορεί να μετακινήσει μέχρι και 7. Ο χώρος αποσκευών, σημαντικό για ένα αυτοκίνητο με το χαρακτήρα του Berlingo, έχει αυξηθεί στην περίπτωση της M κατά 100 λίτρα, φτάνοντας τα 775, ενώ το μέγιστο μήκος φόρτωσης είναι 2,70 και 3,05 μέτρα αντίστοιχα.

Συνολικά υπάρχουν 28 θέσεις για μικρο-αντικείμενα με συνολικό όγκο 186(!) λίτρων, καθώς και στοιχεία όπως η νέα πολύ- λειτουργική οροφή Modutop ή η δυνατότητα ανοίγματος του πίσω παρμπρίζ που αυξάνουν και άλλο την πρακτικότητα.

Το εσωτερικό ακολουθεί επίσης τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας και είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδοχές, τις Standard, Metropolitan Grey και Wild Green. Παράλληλα διαθέσιμα είναι συνολικά 19 συστήματα υποβοήθησης -μεταξύ αυτών Grip Control και Head Up Display- και διάφορα συστήματα infotainment, με το κορυφαίο να περιλαμβάνει οθόνη 8,0 ιντσών, πλοήγηση και ασύρματη φόρτιση smartphones.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης του νέου Citroen Berlingo, η διάθεση του οποίου θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του έτους, περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του 1.200 Puretech, με 110 και 130 ίππους, με τον πιο ισχυρό να συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8.

Tο αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο και για την έκδοση των 130 ίππων του νέου κινητήρα πετρελαίου 1.5 BlueHDI, ενώ οι δύο άλλες, με 75 και 110 ίππους συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3984″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured