Σύνδεση

Mazda

To Mazda CX-3, που ξεκινά ως diesel από τα 1.500 κυβικά, αναβαθμίστηκε

Το μικρότερο SUV στη γκάμα της Mazda, το CX-3 είναι βέβαιο πως θα είχε πολύ καλές προοπτικές και στην ελληνική αγορά, στην οποία όπως γράψαμε η ιαπωνική εταιρεία φιλοδοξει να επαναδραστηριοποιηθεί.

Στα ατού του CX-3 συγκαταλέγεται κυρίως ο κινητήρας diesel toy των 1.500 κυβικών και των 105 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται και με τετρακίνηση και με αυτόματο κιβώτιο, ενώ στην έκθεση της Νέας Υόρκης παρουσιάστηκε εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro 6d χωρίς μάλιστα να χρειαστεί η προσθήκη προσθέτου ουρίας.

Το Euro 6d καλύπτει και το επίσης ανανεωμένο σύνολο βενζίνης των 2.000 κυβικών -αυτό χωρίς να χρειαστεί η πρόσθεση φίλτρου σωματιδίων- που αποδίδει 120 ή 150 ίππους. Η βασική έκδοση είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητη και η πιο ισχυρή τετρακίνητη, ενώ αυτόματες μπορούν να είναι και οι δύο.

Προσόν του CX-3 και η δυναμική του εμφάνιση που πλέον εκσυγχρονίστηκε και άλλο με τις αλλαγές στη μάσκα, την προσθήκη στοιχείων χρωμίου (και στο προφίλ) αλλά και στοιχείων σε piano black (π.χ. στη μεσαία κολώνα).

Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα έχει καινούργια σχεδίαση, όπως και τα υποβραχιόνια, ενώ η υιοθέτηση ηλεκτρικού χειροφρένου αύξησε τις θέσεις για μικρο-αντικείμενα. Παράλληλα έγινε πληρέστερος ο εξοπλισμός υποβοήθησης του οδηγού και διασύνδεσης smartphones, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και premium ηχοσύστημα της Bose.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4067″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured