Σύνδεση

Featured

TO EΠΟΜΕΝΟ GOLF GTI ΘΑ ΕΙΝΑΙ… ΥΒΡΙΔΙΚΟ!

Μπορεί να χρειάζονται ακόμα 3 χρόνια μέχρι την παρουσίαση της 8ης γενιάς του Golf όμως ήδη διέρρευσαν πληροφορίες από την εταιρία για την κορυφαία έκδοσή του, το GTI

Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες, το νέο GTi θα διαθέτει έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα λειτουργεί ως υποβοήθηση στις εκκινήσεις και στις μικρές ταχύτητες. Παράλληλα είναι σχεδόν σίγουρο ότι στο νέο Golf η VW θα υιοθετήσει ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό κύκλωμα με τάση στα 48 V κάτι που θα δώσει μεγάλες δυνατότητες στο αυτοκίνητο να υποστηρίξει πολλά και σύνθετα ηλεκτρικά συστήματα. Ανάμεσά τους λέγεται ότι θα είναι και ένας ηλεκτρικά ελεγχόμενος υπερσυμπιεστής που θα αντικαταστήσει το γνωστό μας συμβατικό τούρμπο που υπάρχει στις σημερινές εκδόσεις.

Ο μικρός αυτός ηλεκτροκινητήρας εκτός από την κύρια λειτουργία του ως υποστηρικτική μονάδα σε περιφερειακές λειτουργίες του αυτοκινήτου θα μπορεί λειτουργεί και συνδυαστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας για κάποιο διάστημα την συνολική ιπποδύναμη που θα αποδίδει η νέα γενιά του Golf  GTi. Μια ιπποδύναμη που σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα ξεκινά από εκεί που σήμερα βρίσκεται η έκδοση Clubsport, στους 265 ίππους και θα ανεβαίνει σε άλλες πιο σπορ εκδόσεις. Mάλιστα αυτή η ισχύς θα μπορεί να ανεβαίνει έως και τα 290 άλογα για λίγα δευτερόλεπτα σε μία λειτουργία overboost.

Το νέο Golf θα βασίζεται σε μία εκδοχή της πλατφόρμας MQΒ, στοιχείο που επιτρέπει όχι μόνο την μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων στους σχεδιαστές και μηχανικούς αλλά παράλληλα θα μειώσει και το συνολικό βάρος κατά 50 κιλά.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup