Σύνδεση

Featured

Μα τι γίνεται με τις τιμές των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα;

Μεγάλος είναι ο προβληματισμός για τις τιμές των μεταχειρισμένων οχημάτων στην Ελλάδα και εύλογα ακούγονται φωνές «μα είναι δυνατόν 20 και πλέον ετών όχημα να πωλείται σε τιμές 5.000 ευρώ ή ακόμα και ακριβότερα»; 

Σίγουρα οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις νέων οχημάτων έχει ωθήσει μεγάλη μερίδα αγοραστών οχημάτων να προβεί στην αγορά μεταχειρισμένου οχήματος από 5 έως 10 ετών ηλικίας. Μάλιστα «καλά και καθαρά» οχήματα αυτής της γενιάς πράγματι απογειώθηκαν τόσο σε πωλήσεις, όσο και στο κόστος απόκτησης του.

Προφανώς εδώ λειτούργησε ο νόμος της προσφοράς και ζήτησης… Μεγάλη ζήτηση και μέτρια προσφορά ώθησε τις τιμές στο θεό… θα ομολογήσουν οι γνωρίζοντες. Είναι χαρακτηριστικό ότι μοντέλα του 2015 προσφέρονταν σε τιμές (3.000 έως 4.000 ευρώ) χαμηλότερες από τα καινούρια. Μέχρις εδώ όλα καλά.

Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις νέων οχημάτων πληθώρισαν τις τιμές των μεταχειρισμένων

«Λες έχω ανάγκη από ένα καλό και αξιόπιστό όχημα άμεσα, αναγκαστικά κατευθύνεσαι σε ένα καλό μεταχειρισμένο κι ας προσεγγίσει σε κόστος το τελευταίο μοντέλο, που όμως θα μου έλθει σε ένα χρόνο… και σε τιμή που μπορεί να είναι και αυξημένη από τη συμφωνηθείσα».

Τι γίνεται όμως με οχήματα που έχουν τριανταρίσει (ναι καλά διαβάζετε 30 ετών) που κοστίζουν από 3.000 ευρώ και φτάνουν και τις 70.000 ευρώ; Εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά… και πως να μην τα σηκώσει όταν σε μια αναζήτηση σε γνωστή πλατφόρμα μεταχειρισμένων… διαβάζεις για συλλεκτικό Cinquecento (ποιος το έχρισε συλλεκτικό κανείς δεν ξέρει) της δεκαετίας του ‘90 να πωλείται 4.600 ευρώ.

Αντίστοιχη και η τιμή για ένα Punto GT, ναι το γνωστό «φονιά γιγάντων» στις κόντρες της δεκαετίας του ‘90 να κοστίζει 13.600 ευρώ. Τι και να έχεις πάρει σε φανάρι μια Lancia Delta Integrale… πως δικαιολογείς την σήμερον ημέρα τέτοια τιμή;

Όχι δεν έχουμε θέμα με τα ιταλικά οχήματα και τις τιμές των μεταχειρισμένων τους, αλλά εύλογη είναι η απορία μας, αν αυτά καταλήγουν σε πελάτες που δαπανούν τέτοια ποσά για αυτές τις κατηγορίες οχημάτων.

Ανάλογη είναι και η απορία μας, αν και ένα Suzuki Grand Vitara του 1997 θα βρει αγοραστή για 4.000 ευρώ που ζητά ο αγοραστής. Ακόμα μεγαλύτερη η απορία μας και για ένα Ford Escort RS Cosworth που στοιχίζει 69.000 ευρώ, όσο δηλαδή και μια ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E.

2s Σχόλια

1 Σχόλιο

  1. Hellenic Vanagon

    12/02/2023 στις 22:02

    Ένα VW GOLF II GTI 1990 (136 hp), πουλήθηκε 85.000€ χωρίς να είναι SYNCRO, (τετρακίνητο), μα ούτε κομπρεσσοράτο, (g60).

    The Syncro Heresy

  2. Hellenic Vanagon

    13/02/2023 στις 10:31

    Κύριε Χαλκιαδάκη, λογοκρίνατε το σχόλιό μου σχετικά με το golf II που πουλήθηκε, πρόσφατα, 85000€. Στο σχόλιο αυτό ανέφερα και κάποια άλλα, πολύ ενοχλητικά για το κατεστημένο του αυτοκινήτου, στοιχεία.

    Όμως δεν είχα αναφορές που να θίγουν την τιμή και την υπόληψη οιουδήποτε.
    Συνεπώς η λογοκρισία σας εμπίπτει στις συμπεριφορές εκείνες που κάποιος προσπαθεί να εξυπηρετήσει το κατεστημένο.

    Θλιβερό!

    The Syncro Heresy

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured