Σύνδεση

Featured

JEEP: ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΚΑΙ 707 ΑΛΟΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΤΟΥ ΜΟΑΒ EASTER SAFARI

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η Jeep που κλείνει τα 75 χρόνια παρουσίασε στη συνολικά 50η διοργάνωση του Moab Easter Safari ενδιαφέροντα πρωτότυπα και παραλλαγές των μοντέλων της -7 συνολικά- δίνοντας έμφαση αφενός στο ρετρό και αφετέρου στη δύναμη.

Εκπρόσωποι της πρώτης ομάδας κατά κύριο λόγο τα Crew Chief 715 και FC 150. Το πρώτο είναι κατά κάποιο τρόπο φόρος τιμής στα στρατιωτικά οχήματα της μάρκας, μεταξύ αυτών και το Kaiser M715 από το οποίο προέρχεται και το νούμερο στην επωνυμία του. Έτσι λοιπόν το εμπρός του μέρος είναι ξεκάθαρα ρετρό, έχει καρότσα, 20άρες ζάντες και στρατιωτικά λάστιχα 40 ιντσών, ενώ από τον εξοπλισμό του δεν λείπουν οι ειδικοί άκαμπτοι άξονες Dana 60, ένας εργάτης και ένα σύστημα ανύψωσης κατά 4 ίντσες (10,24 εκατοστά).

Στο εσωτερικό του Crew Chief 715 κυριαρχεί το δέρμα, ενώ στην κεντρική κονσόλα δεσπόζουν αφενός μια μεγάλη πυξίδα και αφετέρου αεροπορικού τύπου διακόπτες. Ο κινητήρας είναι ένας Pentastar V6 3.600 κυβικών με κάποιες επεμβάσεις, που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων.

To FC 150 με τη σειρά του έχει ένα ορίτζιναλ αμάξωμα του 1960 που έχει προσαρμοστεί στο πλαίσιο ενός Jeep Wrangler του 2005. Και εδώ δίνουν παρόν άκαμπτοι άξονες Dana, ενώ οι ζάντες είναι 17 ιντσών και τα λάστιχα 33.

Στην κατηγορία των δυνατών ανήκει το Wrangler Trailcat, που κινείται από το V8 Hellcat των 6.200 κυβικών, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ αποδίδει 707 ίππους και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η εικόνα του πρωτότυπου χαρακτηρίζεται από τους τεράστιους τροχούς του, το αυξημένο μεταξόνιό του και το κομμένο παρμπρίζ του.

Από κει και πέρα το Trailstorm ξεχωρίζει με το ψεχεδελικό look του, αλλά και με τις «μισές» πόρτες και την οροφή του από καραβόπανο και το κιτ ανύψωσής του κατά 5 εκατοστά. Κινητήρας και εδώ ο Pentastar V6 σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 5 σχέσεων, ο οποίος χρησιμοποιείται και στο κατακόκκινο, μέσα και έξω, Short Cut, που βασίζεται μεν στο θρυλικό CJ5 αλλά είναι, όπως λέει και το όνομά του, κατά 30 εκατοστά πιο κοντό.

Με βάση το Renegade, που αποδεικνύεται για τη μάρκα λίρα εκατό, οι άνθρωποι της Jeep ετοίμασαν δύο πρωτότυπα. Το πρώτο είναι το Commander, που έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, αναλογικά με το μέγεθός του τεράστιους τροχούς και κινείται από το κινητήρα βενζίνης των 2.400 κυβικών με την επωνυμία Tigershark που δεν έρχεται καν στην Ευρώπη.

Το δεύτερο ονομάζεται Comanche, όπως το αγροτικό της Jeep που βασιζόταν στο Cherokee XJ και έχει και αυτό καρότσα σε συνδυασμό με υφασμάτινη οροφή.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda