Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τα ηλεκτρικά θα γίνουν πιο φθηνά από τα συμβατικά

Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι έτοιμα να υποσκελίσουν το κόστος παραγωγής των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2027, χάρη στην πρόοδο της κατασκευής και τη μείωση των εξόδων των μπαταριών, σύμφωνα με τον Pedro Pacheco, αντιπρόεδρο της εταιρίας ερευνών Gartner.

Ο Pacheco υπογραμμίζει καινοτομίες όπως η το gigacasting, όπου μεγάλα τμήματα αυτοκινήτων χτίζονται ως ένα ενιαίο κομμάτι, μειώνοντας την εξάρτηση από συγκολλήσεις και συγκολλητικά μέσα.

Η Tesla, γνωστή για τις στρατηγικές εξοικονόμησης κόστους, όπως το gigacasting, πρωτοστατεί στην επανάσταση του κόστους συναρμολόγησης.

Η νέα αυτή μορφή χύτευσης και συναρμολόγησης από μόνη της μπορεί να μειώσει τα έξοδα του αμαξώματος κατά τουλάχιστον 20%, ενώ πρόσθετη εξοικονόμηση προκύπτει από τη χρήση της μπαταρίας ως δομικό στοιχείο.

Αυτή η απροσδόκητη πτώση του κόστους συναρμολόγησης αναμένεται να επιταχύνει την εξισορρόπηση του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων με τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης, ξεπερνώντας τις προηγούμενες προβλέψεις.

Οι αποκλειστικές πλατφόρμες EV επιτρέπουν προσαρμοσμένες γραμμές συναρμολόγησης, φιλοξενώντας μικρότερα κινητήρια σύνολα και επίπεδα δάπεδα μπαταριών, σε αντίθεση με τις πλατφόρμες για πολλαπλές χρήσεις που περιορίζονται από τις απαιτήσεις χώρου για δεξαμενή βενζίνης ή κινητήρα/κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο Pacheco προβλέπει ότι μέχρι το 2027, κατά μέσο όρο, τα συγκρίσιμα ηλεκτρικά θα ισοδυναμούν με τα συμβατικά μοντέλα στις τιμές, ιδιαίτερα για νεοεισερχόμενους όπως η BYD και η Tesla, που είναι σε θέση να μειώσουν τις τιμές χωρίς να διακυβεύσουν την κερδοφορία.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz