Σύνδεση

Porsche

SINGER PORSCHE 911

Οι Porsche 911 στα τέλη της δεκαετίας του ’60 και στις αρχές αυτής του΄70 αποτελούν τα πιο κλασικά δείγματα του αειθαλούς σούπερ σπορ μοντέλου και έχουν πολλούς οπαδούς. Οι οποίοι θα ήθελαν να έχουν μια, αλλά ιδανικά με σύγχρονη τεχνολογία.

Μπορεί αυτό να ακούγεται κάπως, αλλά δεν είναι ανέφικτο, ειδικά για την εταιρεία Singer Vehicle Design, που εδρεύει στο Los Angeles και μεταξύ άλλων έχει ειδικευτεί στην κατασκευή «σύγχρονων παλιών» 911 και όχι στην ανακατασκευή.

Βάση για το εγχείρημα είναι το πλαίσιο των τελευταίων αερόψυκτων 911, αυτών με τον εσωτερικό κωδικό 964, προκειμένου να υπάρχει και για νομικούς λόγους ένας αριθμός πλαισίου. Από κει και πέρα όλα τα μεταλλικά στοιχεία του αμαξώματος αφαιρούνται, ενισχύεται το πλαίσιο και στη συνέχεια τοποθετούνται τα καινούργια που είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μεν πιο φουσκωμένο σε σχέση με το original, αλλά οι λιτές, γοητευτικές γραμμές του αμαξώματος σαφώς και έχουν διατηρηθεί. Παράλληλα εδώ υπάρχει και εμπρός σπόιλερ που κατεβαίνει σχετικά χαμηλά, αλλά και μια αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή, που σε έκταση θυμίζει τις all time classic που παρέπεμπαν σε ουρά πάπιας.

Στο εσωτερικό τον τόνο δίνει το κλασικό ταμπλό με τα πέντε στρογγυλά όργανα, τα καθίσματα της Recaro που δείχνουν ακριβώς σαν αυτά της δεκαετίας του ’70 αλλά ρυθμίζονται φουλ ηλεκτρικά, ενώ το τιμόνι –χωρίς αερόσακο φυσικά- είναι το επίσης all time classic με τις τέσσερις ακτίνες της Carrera RS του 1973. Κλασικό ‘70s είναι και το ραδιοκασετόφωνο της Blaupunkt (τη θυμόσαστε;), που έχει ανακατασκευαστεί και συνδυάζεται με κορυφαίο, σύγχρονο ενισχυτή και ανάλογα ηχεία, ενώ στο κλίμα της τότε εποχής είναι και η «θηλιά» με την οποία άνοιγαν από μέσα οι πόρτες. Και επειδή στη Singer ο πελάτης είναι βασιλιάς –θα καταλάβετε μετά το γιατί- οι 911 της μπορούν και να μην έχουν τις πίσω +2 θέσεις, ενώ μπορούν να έχουν ρολ μπαρ (επενδεδυμένο με δέρμα) για ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία.

Ο κινητήρας βασίζεται στον αερόψυκτο boxer των 3.600 κυβικών του 1990, ενώ η απόδοσή του μπορεί να είναι –ανάλογα με τα γούστα του πελάτη- 300, 380 ή και 425 ίπποι, με την αύξηση της απόδοσης να επιτυγχάνεται μεταξύ άλλων και με την αύξηση του κυβισμού μέχρι και τα 3,9 λίτρα. Τα κιβώτια είναι 5άρια ή 6άρια χειροκίνητα της Getrag, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης και μπλοκέ διαφορικού, ενώ η ανάρτηση είναι κράμα εξαρτημάτων που προέρχονται από την 964, την 993 ή από εξωτερικούς προμηθευτές. Τα φρένα είναι αυτά της απλής 993 ή της αντίστοιχης turbo και οι ζάντες των 17 ιντσών με το κλασικό τότε look κατασκευάζονται από τη Fuchs.

Τι ζητάει η Singer γι αυτήν την πραγματικά πολύ όμορφη κλασική σύγχρονη Porsche; Οι τιμές ξεκινούν από τις 190.000 δολάρια για τη βασική έκδοση των 300 ίππων και ανεβαίνουν. Πολύ…

{gallery}photos/30/news/SINGER-PORSCHE-911{/gallery}


Επόμενο:

PEUGEOT 301

Μη χάσεις:

FORD B-MAX ΑΠΟ 13.115

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup