Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 301

peugeot-301-1

Μετά το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι η Peugeot παρουσίασε το νέο της μικρο-μεσαίο σεντάν της, το 301, που θα πωλείται κανονικά και στην ελληνική αγορά στην έκθεση Αυτοκίνηση 2012.

Το Peugeot 301 έχει ένα κλασικό αμάξωμα τρίων όγκων και αισθητικά ενσωματώνει την πιο πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της γαλλικής εταιρείας, με αποτέλεσμα να φαίνεται σε κάποιο βαθμό ως 508 σε σμίκρυνση. Σε σμίκρυνση γιατί το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4,45 μέτρα, την ίδια στιγμή που το μεγάλο μεταξόνιό του των 2,65 μέτρων εξασφαλίζει την καλή εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό του. Παράλληλα μεγάλο, ή ακριβέστερα πολύ μεγάλο, είναι και το πορτμπαγκάζ, από τα συνολικά 506 λίτρα της χωρητικότητας του οποίου τα 20 βρίσκονται κάτω από το δάπεδο, καλά προστατευμένα από περίεργα μάτια. Αν χρειαστεί ακόμα περισσότερος χώρος για αποσκευές η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι αναδιπλούμενη, ενώ γενικά ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα θεωρούνται πλέον εκ των ουκ άνευ στην κατηγορία. Όπως το ESP, o κλιματισμός και οι 4 αερόσακοι, ενώ υπάρχουν και δυνατότητες προσωποποίησης.

Η γκάμα των κινητήρων του 301 περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης και έναν diesel. Ο βασικός βενζινοκινητήρας είναι ο ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος με την ονομασία 1.2 VTI, ο οποίος αποδίδει 72 ίππους και 110 Nm στις 3.000 σ.α.λ. και διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωσή του (5,2 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα) και τις αντίστοιχες εκπομπές CO2 (119 γραμμάρια).

Top στη βενζινοκίνητη γκάμα είναι ο γνωστός ατμοσφαιρικός 1.600 των 115 ίππων και των 150 Nm, ο οποίος μπορεί και να συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο, ενώ 1.600 είναι και o diesel του 301, ο οποίος αποδίδει 92 ίππους και 230 Nm στις μόλις 1.750 σ.α.λ., χρειάζεται μόνο 4,1 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 108 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.

Οι κινητήρες του 301 συνδυάζονται όλοι με χειροκίνητα κιβώτια, ενώ αυτόματο με την κλασική έννοια του όρου είναι διαθέσιμο μόνο για τον 1.600 βενζίνης. Οι άλλοι δύο κινητήρες πέρα από τα χειροκίνητα κιβώτια συνδυάζονται και με αυτοποιημένα, ενώ κλασικές είναι και οι λύσεις που έχουν εφαρμοστεί στην ανάρτηση, καθώς μπροστά υπάρχουν γόνατα και πίσω ο δοκιμασμένος ημιάκαμπτος. 


{gallery}photos/30/news/PEUGEOT-301{/gallery}


Επόμενο:

SEAT Mii ΑΠΟ 7.579 €

Μη χάσεις:

SINGER PORSCHE 911

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup