Σύνδεση

Peugeot

Σημαντικές ανακατατάξεις στις πωλήσεις στην Ευρώπη λόγω έλλειψης microchips

H έλλειψη ημιαγωγών έχει οδηγήσει σε σημαντικές ανακατατάξεις την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, όπως δείχνουν οι πωλήσεις του Οκτωβρίου.

Το μήνα αυτόν πρώτο σε πωλήσεις αναδείχθηκε το Peugeot 2008, και πίσω του τερμάτισαν τρία ακόμα Γαλλικά μοντέλα, τα Renault Clio, Dacia Sandero και το Peugeot 208.

Το αξιοπερίεργο είναι ότι το κλασικό ευρωπαϊκό best seller, το VW Golf, δεν είναι ούτε καν μέσα στην δεκάδα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της JATO Dynamics.

Μέσα στον Οκτώβριο πωλήθηκαν 18.109 Peugeot 2008, μόλις 877 περισσότερα από τον Οκτώβριο του 2020, αλλά η αγορά ήταν συνοκικά κάτω κατά 29% λόγω της έλλειψης microchips.

Οι κατασκευαστές απέναντι σε αυτή την κατάσταση έχουν εστιάσει σε μοντέλα που αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος και εκείνα που εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπους. Αυτό σημαίνει ότι εστιάζουν στα SUV τα οποία έχουν πολύ μεγαλύτερο κέρδος από ένα αντίστοιχο hatchback, κάτι που ισχύει και για τα ηλεκτρικά και τα plug-in.

Σε ό,τι αφορά το Golf πωλήθηκαν μόλις 11.174 μονάδες, μία πτώση 59% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2020. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Best seller της VW είναι το T-Roc, στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης με 12.116 μονάδες.
Αυτό οφείλεται μεταξύ άλλων και στην διακοπή της παραγωγής στο εργοστάσιο του Wolfsburg όπου παράγεται το Golf. Όπως έχουμε σημειώσει, η παραγωγή στο μεγαλύτερο εργοστάσιο της VW είναι στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1958.

Αναλυτικά οι πωλήσεις ανά μοντέλο μέσα στον Οκτώβριο και η μεταβολή σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.
1. Peugeot 2008 18,109 -5.2%
2. Renault Clio 14,639 -34%
3. Dacia Sandero 14,034 -8.3%
4. Peugeot 208 13,978 -26%
5. Ford Focus 12,704 -15%
6. Fiat 500 12,555 12%
7. Fiat Panda 12,391 -35%
8. Opel/Vauxhall Corsa 12,355 -41%
9. Volkswagen T-Roc 12,116 -19%
10. Renault Captur 12,099 -34%

Πάντως σε επίπεδο έτους το Golf παραμένει στην πρώτη θέση με 186.444 μονάδες, ενώ στην δεύτερη θέση με διαφορά 22.00 αυτοκινήτων βρίσκεται το Toyota Yaris. Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι το Golf έχει για φέτος 18% πτώση σε σύγκριση με το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου του 2020.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο πιο γρήγορος είναι ένας πιλότος Φόρμουλα 1 από απλούς οδηγούς; (Video)

F1

Το TOGG, το τούρκικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πήρε τους δρόμους

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup