Σύνδεση

Audi

Αυτό το Audi Sport quattro S1 δεν είναι βετεράνος των ράλι όπως νομίζετε (Video)

Το quattro είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της Audi. Αφενός γιατί μαζί του δικαιολόγησε απόλυτα το σλόγκαν της πρωτοπορίας μέσω της τεχνολογίας (Vorsprung durch Technik) αλλά και γιατί την έφερε στην πρώτη γραμμή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Το αρχέτυπο quattro εμφανίστηκε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 1980 σε ένα ανεπίσημο ράλι στην Πορτογαλία, ενώ έπειτα από δύο μήνες βρισκόταν σε όλες τις εκθέσεις της Audi. Το 1981 ήταν η Michele Mouton που σημείωσε μαζί του την πρώτη νίκη γυναίκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ενώ το Α2 που ακολούθησε κατέκτησε το 1983 και το 1984 δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα με τους Mikola και Blomqvist.

Το 1984 ήταν και αυτό, ως S1, μέλος των θηρίων του Group B, ενώ σημείωσε δύο νίκες στο Pikes Peak, αρχικά με τη Mouton και στη συνέχεια με το Walter Roehrl (1985 και 1987 αντίστοιχα).

To αυτοκίνητο των φωτογραφιών δεν είναι αυτό του Roehrl, αλλά ένα πιστό αντίγραφό του με τον εμβληματικό πεντακύλινδρο των 2.100 κυβικών που απέδιδε 600 ίππους. Οι οποίοι για την περίσταση είναι 620 και εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε μόλις 3,0 δεύτερα.  

Η καριέρα του S1 ήταν βραχεία, μιας και το 1986 καταργήθηκε το Group B έπειτα από τον τραγικό θάνατο των Henri Toivonen και Sergio Cresto με την Lancia Delta S4 των 550 ίππων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο πιο γρήγορος είναι ένας πιλότος Φόρμουλα 1 από απλούς οδηγούς; (Video)

F1

Το TOGG, το τούρκικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πήρε τους δρόμους

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup