Σύνδεση

Renault

RENAULT CAPTUR: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ

Στο Renault Captur αυτό που σου κάνει ευθύς εξαρχής εντύπωση είναι τα χρώματα. Τα έντονα χρώματα, που ανάλογα με τις επιλογές σου, μπορούν να υπάρξουν παντού: από το αμάξωμα μέχρι το εσωτερικό, συνδυασμένα και με αυτοκόλλητα, που δημιουργούν αντιθέσεις. Ή συνειρμούς.

Ίσως με τον τρόπο αυτό οι Γάλλοι να ήθελαν να ξορκίσουν το γκρίζο παρελθόν τους στην κατηγορία, που δεν είναι άλλο από το μίνι MPV Modus. Μάλιστα το ξορκίζουν και σε σχέση με το που τοποθετούν το Captur, καθώς λένε πώς είναι μοδάτο και σύγχρονο όπως ένα SUV, πρακτικό και άνετο όπως ένα MPV, ευέλικτο και οικονομικό όπως ένα συμβατικό υπέρ-μίνι. Όπως το Clio δηλαδή, το πλαίσιο του οποίου δανείζεται –με αυξημένα στα 2.606 χιλιοστά μεταξόνιο- μαζί με όλα τα μηχανικά μέρη. Και σχεδόν τις επίσημες τιμές κατανάλωσης, που για τη βασική έκδοση βενζίνης 90 TCe που οδηγήσαμε είναι στα 4,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Ο οδηγός πάντως θα κατατάξει καταρχήν το Captur στα SUV. Κι αυτό γιατί κάθεται ψηλά, βλέπει μέσα στην πόλη πάνω από την κίνηση και τα παρκαρισμένα και έξω από αυτήν εποπτεύει κατά κάποιον τρόπο το δρόμο, νοιώθοντας ταυτόχρονα και ψυχολογικά πιο ασφαλής. Παράλληλα δεν ταλαιπωρείται, καθώς οι Γάλλοι δεν έπεσαν στην παγίδα των πιο σπορτίφ ρυθμίσεων, κράτησαν την ανάρτηση άνετη και αρκούντως ενδοτική και κατά την παράδοσή τους συνδύασαν τα παραπάνω και με έναν καλό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.

Το αποτέλεσμα είναι με το Captur να ταξιδεύεις άνετα, ενώ αν δεν έχεις πολλές αποσκευές και σου αρκούν τα minimum 377 λίτρα του πορτμπαγκάζ, μπορείς να μετατοπίσεις το πίσω κάθισμα κατά 16 ολόκληρα εκατοστά και να εξασφαλίσεις χώρο για όσους κάθονται εκεί επιπέδου (σχεδόν) business class. Αν πάλι δεν κάθεται κανείς κάνεις το αντίστροφο και έχεις μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες (από 455 έως 1.235 λίτρα).

Αυτό που δεν έχεις είναι αισθητά μεγαλύτερες δυνατότητες κίνησης πέρα από την άσφαλτο σε σχέση με ένα συμβατικό υπερ-μίνι, το Clio και πάλι π.χ. Κι αυτό γιατί ναι μεν η απόσταση από το έδαφος είναι εδώ αυξημένη στα 17 εκατοστά, αλλά κάπου εδώ εξαντλούνται τα off road πλεονεκτήματα του μικρού Renault και απλά εκμεταλλεύεσαι αυτά τα 17 εκατοστά για να παρκάρεις πιο άνετα στα πιο ψηλά πεζοδρόμια.

Κι αυτό πλεονέκτημα είναι και διόλου ευκαταφρόνητο, ενώ στα θετικά του στοιχεία πρέπει να συμπεριλάβουμε και κάποιες (πολύ) έξυπνες λύσεις. Όπως το φερμουάρ στις επενδύσεις των καθισμάτων, που σου επιτρέπει να τις αφαιρέσεις, να τις πλύνεις και να τις επανατοποθετήσεις.

Έξυπνος είναι και ο κυβισμός του βασικού κινητήρα βενζίνης, που δεν είναι άλλος από τον τρικύλινδρο turbo των 900 κυβικών του γαλλικού ομίλου. Ο οποίος και εδώ αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm, αποδεικνύεται ψυχωμένος για τα κυβικά του και ικανοποιητικά ελαστικός, ενώ όπως είπαμε με βάση τις επίσημες μετρήσεις αρκείται σε 4,9 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Όσο για τις επιδόσεις που εξασφαλίζει σημειώστε ένα 0-100 σε 12,9 δεύτερα και μια τελική που ξεπερνά ελάχιστα τα 170. Για κάτι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα υπάρχει ο diesel 1.5 dCi, με επίσης 90 ίππους, καθώς και ο ανανεωμένος 1.200 turbo της Renault με 120.

Το έξυπνο και όντως μοδάτο και στυλάτο Renault Captur θα είναι, όπως μου είπαν οι φίλοι μου στο carzine.gr, διαθέσιμο στην Ελλάδα από το φθινόπωρο και από τη νέα αντιπροσωπεία των Renault και Dacia στη χώρα. Όσο για την τιμή εκκίνησής του υπολογίστε γύρω στις 15.000 ευρώ για το βασικό 90 TCe των 900 κυβικών. Με απόσυρση.

W. Haverkamp

RENAULT CAPTUR 90 TCe
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.122×1.778×1.556 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.606 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 377- 1.235 λίτρα
Βάρος: 1.181 κιλά
Κινητήρας: 898 κ.εκ., 3 κύλ., turbo βενζίνης
Ισχύς: 90PS/ 5.250 σ.α.λ.
Ροπή: 135Nm/ 2.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 12,9”, 171 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 113 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 102 €
Τιμή (ενδεικτικά): από 15.000 € με απόσυρση

{gallery}photos/38/TEST/RENAULT-CAPTUR{/gallery}


{youtube}T66Y2J-S6Eg{/youtube}

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured