Σύνδεση

Dacia

TΡΙΑ NEA DACIA

New Logan, new Sandero και new Sandero Stepway είναι τα νέα Dacia, μιας και η θυγατρική της Renault παρουσίασε τις καινούργιες εκδόσεις και των τριών βασικών της μοντέλων. Τα οποία μπορεί να μην άλλαξαν ριζικά –εξακολουθούν να μοιράζονται και το ίδιο δάπεδο- αλλά εμφανίζονται σαφώς ανανεωμένα και, το πιο σημαντικό,  αναβαθμισμένα

Βασικό στοιχείο αυτής της αναβάθμισής τους η οικογενειακή ταυτότητα που απέκτησαν και η οποία στοιχειοθετείται κυρίως μέσω της νέας μάσκας και της τοποθέτησης του λογότυπου της μάρκας σε πιο κυρίαρχη θέση. Παράλληλα νέο look έχουν και οι προβολείς, ενώ το σύνολο είναι ευθύς εξαρχής αποδεκτό.

Την ίδια λογική ακολούθησαν και οι interior designers της Daciα, μιας και η γενική εικόνα μπορεί να είναι γνώριμη αλλά υπάρχουν στοιχεία διαφοροποίησης. Και αναβάθμισης. Όπως τα χρωμιωμένα περιγράμματα των οργάνων, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις υπάρχει ακόμα περισσότερο χρώμιο. Παράλληλα σε αυτές τις εκδόσεις το ταμπλό μπορεί να είναι και δίχρωμο, ενώ γενικά η εργονομία εμφανίζεται βελτιωμένη, κυρίως σε ότι αφορά τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και τη ρύθμιση των καθρεφτών. Σημαντική εξέλιξη είναι και η ύπαρξη υποβοήθησης για το σύστημα διεύθυνσης, ανεξάρτητα από τις εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ διαθέσιμο είναι και ένα σύστημα multimedia που λέγεται Media Nav και έχει πολλά κοινά με το αντίστοιχο των Renault. Φυσικά το μεγάλο πλεονέκτημα και των καινούργιων Dacia είναι και πάλι οι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές που ξεπερνούν σαφώς το μέσο όρο. Το Logan για παράδειγμα έχει πορτμπαγκάζ 510 λίτρων, που είναι κορυφαία τιμή για μικρο-μεσαίο σεντάν, ενώ πολύ καλά είναι και τα 320 λίτρα των Sandero και Sandero Stepway.

Πιο σημαντικές είναι πάντως οι εξελίξεις στη γκάμα των κινητήρων, καθότι ο γνωστός diesel 1.5 dCi των 1.500 κυβικών και των 90 ίππων βρίσκεται πλέον στην πιο πρόσφατη και ανανεωμένη έκδοσή του (για τα Logan και Sandero υπάρχει και με 75 ίππους). Έτσι η μέση κατανάλωσή του είναι 3,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, και οι εκπομπές CO2 του 99 γραμμάρια, οπότε τα Logan και Sandero για τα οποία ισχύουν απαλλάσσονται από τα τέλη.

Ανάλογα οικονομικά και καθαρά (5 λίτρα/ 100 χλμ., 116 γραμμάρια CO2) είναι και τα νέα Dacia με τον ολοκαίνουργιο 0.9 ΤCe του γαλλικού ομίλου, που από 898 κυβικά αποδίδει 90 ίππους. Παράλληλα το 90% της ροπής του, που είναι 135 Nm –τιμή εξαιρετική για τον κυβισμό η οποία αποκαλύπτει και τις δυνατότητες των turbo– είναι ήδη διαθέσιμη από τις 1.650 σ.α.λ., γεγονός που λειτουργεί απόλυτα θετικά ως προς τον αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός.

Θετικά, για το πορτοφόλι του αυτή τη φορά, θα λειτουργούν οι τιμές με τις οποίες και τα τρία θα πωλούνται από τις αρχές του χρόνου και στη χώρα μας και οι οποίες δεν θα διαφέρουν σημαντικά από τις ισχύουσες σήμερα.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/31/news/TRIA-NEA-DACIA{/gallery}


{youtube}bmUVqiLHcZU{/youtube} {youtube}8OS7fzJBXlQ{/youtube}

Επόμενο:

SUPER VW POLO ME 220 PS

Μη χάσεις:

PORSCHE 911 GT3 CUP

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo