Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΕΠΑΥΞΗΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕ 2.000 ΕΥΡΩ

Μια λύση στο πρόβλημα της περιορισμένης αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ο λεγόμενος επαυξητικός κινητήρας ή range extender, όπως υπάρχει π.χ. στα Chevrolet Volt και Opel Ampera που είναι στάνταρ ή στην καινούργια BMW i3, στην οποία χρεώνεται επιπλέον.

Για τα ηλεκτρικά μοντέλα που δεν έχουν πρόβλεψη για range extender οι εταιρείες KSPG και FEV έχουν εξελίξει έναν τέτοιο κινητήρα, ο οποίος είναι ένας V2 800 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 41 ίππους, χωράει στη θέση μιας απλής ρεζέρβας, δεν έχει καμία σύνδεση με τους τροχούς, αλλά κινεί δύο γεννήτριες οι οποίες έχουν μέγεθος γροθιάς και στέλνουν την ηλεκτρική ενέργεια που παράγουν σε μια μικρή συστοιχία συσσωρευτών που μπορούν να τοποθετηθούν κάτω από το εκάστοτε πίσω κάθισμα. Μάλιστα το ενδιαφέρον είναι ότι οι 2 γεννήτριες έχουν αντίθετη φορά περιστροφής και εξισορροπούν περιστρεφόμενες τους κραδασμούς του V2, ο οποίος έτσι εμφανίζεται ιδιαίτερα πολιτισμένος. Παράλληλα είναι και εξαιρετικά οικονομικός, μιας και με κατανάλωση 1,4 λίτρων αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα μπορεί να αυξήσει την ακτίνα δράσης οποιοδήποτε ηλεκτρικού μέχρι και στα 500 χιλιόμετρα. Το κόστος του συγκεκριμένου range extender θα κυμαίνεται κάτω από τις 2.000 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz