Σύνδεση

BMW

BMW i3: ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

To ΒΜW i3 θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ μετά από αρκετές διαρροές αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του. Οι οποίες απεικονίζουν ένα σχετικά κοντό αμάξωμα (μήκος 4 μέτρα), με χαρακτηριστικό προφίλ, κάθετο παρμπρίζ και ουσιαστικά οριζόντια οροφή. Εξίσου χαρακτηριστικές οι πόρτες –μεγάλη μπροστά, μικρότερη πίσω- που ανοίγουν με αντίθετη φορά, καθώς και η απουσία μεσαίας κολώνας. Το τελευταίο μπορεί να μην εξασφαλίζει ένα τεράστιο άνοιγμα όπως π.χ. στο Ford B-Max, αλλά σίγουρα θα διευκολύνει την είσοδο- έξοδο όλων. Στο εσωτερικό η εικόνα προσδιορίζεται από τις οθόνες προβολής πληροφοριών αλλά και από την κονσόλα, ενώ ο διάκοσμος δημιουργεί σαφώς μια αίσθηση πολυτέλειας.

Το σημαντικό στοιχείο του i3 είναι βέβαια ο ηλεκτροκινητήρας του, ο οποίος αποδίδει 170 ίππους και σε συνδυασμό με το σχετικά χαμηλό βάρος (για ηλεκτρικό) των 1.190 κιλών –χάρη στο αμάξωμα από συνθετικά υλικά και ενίσχυση από ανθρακόνημα και το αλουμινένιο πλαίσιο– εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 7,2 δεύτερα).

Η αυτονομία είναι στη χειρότερη περίπτωση τα 130 χιλιόμετρα, που στην καλύτερη μπορούν να φτάσουν τα 200 με το πρόγραμμα λειτουργίας Eco Pro+, ενώ με range extender, δηλαδή με μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που τροφοδοτεί τους συσσωρευτές, μπορεί να φτάσει και τα 300.

Το BMW i3 δεν θα είναι φτηνό. Θα κοστίζει στη Γερμανία από 34.950 ευρώ, ενώ προκειμένου να το στηρίξει και να ξεπεράσει τις τυχόν προκαταλήψεις η εταιρεία του Μονάχου θα έχει διάφορα προγράμματα μάρκετινγκ, όπως π.χ. την παροχή μιας 5άρας για κάποιες μέρες το χρόνο. Κάτι ανάλογο θα υπάρχει πιθανότατα και για το σπορ i8 που θα ακολουθήσει.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/38/NEWS/BMW-i3-OFFICIAL{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz