Σύνδεση

Featured

Είναι τελικά φτηνή η ταχυφόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

H ηλεκτροκίνηση λέμε πως είναι φτηνή, αλλά αυτό όμως ισχύει κατά βάση μόνο για φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιους σταθμούς με εναλλασσόμενο ρεύμα AC. H ταχυφόρτιση όμως με συνεχές ρεύμα DC είναι μια άλλη υπόθεση…

Έτσι και αλλιώς ο συγκεκριμένος τρόπος φόρτιση δεν είναι ο πλέον ενδεδειγμένος για τη μακροζωϊα και την απόδοση μιας μπαταρίας, ενώ στην πράξη τη χρειάζεται κανείς μόνο όταν πρέπει να καλύψει μεγάλες αποστάσεις και η διάρκεια της φόρτισης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη. Αυτός είναι και ο λόγος που τέτοιοι ταχυφορτιστές τοποθετούνται συνήθως σε αυτοκινητόδρομους.

Αναφορικά με το κόστος ενδεικτικό είναι το πρόγραμμα We Charge που ανακοίνωσε η VW για το ID.3. Υπάρχουν τα Go και Plus με κάποια λογική μηνιαία συνδρομή και φτηνότερη τιμή kWh για όσους φορτίζουν συχνά σε δημόσια σημεία.

Ωστόσο, στο Ionity η φόρτιση είναι αρκετά ακριβή, καθώς στο Free (δίχως μηνιαία πάγια, υπάρχει τέλος ενεργοποίησης 9,99 ευρώ) κοστίζει 0,79 €/ kWh (+0,3 για κάθε φόρτιση). Κάτι που σημαίνει πως για μια φόρτιση 40 kWh το κόστος είναι 31,9 ευρώ. Ο τιμοκατάλογος είναι μεν για τη Γερμανία, αλλά είναι ενδεικτικός για την εικόνα που λογικά θα υπάρχει στην ΕΕ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Αυτές είναι οι νέες Mercedes μέχρι το 2027

Featured

Οδηγούμε το EX5, το πρώτο μοντέλο της Geely στην Ελλάδα (Video)

Featured

Renault 4 Savane 4×4: Ηλεκτρικό και περιπετειώδες

Featured