Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πως τα πηγαίνουν τα ηλεκτρικά στις χαμηλές θερμοκρασίες;

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα με τις χαμηλές θερμοκρασίες. Όμως κάθε εταιρία έχει κάνει τις δικές της προβλέψεις και προστατεύει με τον δικό της τρόπο την μπαταρία ώστε να υπάρχουν οι μικρότερες δυνατές απώλειες.

Σε μία μεγάλη δοκιμή που έκανε η ιστοσελίδα motor.no από τη Νορβηγία, όπου τα ηλεκτρικά κυριαρχούν, συμμετείχαν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στην αγορά της χώρας, όχι μόνο από Ευρωπαίους αλλά και από Κινέζους κατασκευαστές.

Όλα τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν έκαναν τον ίδιο κύκλο, με τους οδηγούς να ακολουθούν τα όρια ταχύτητας, να χρησιμοποιούν την ανάκτηση ενέργειας, και να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα “eco” χωρίς την χρήση βοηθημάτων, όπως το cruise control.

Στην κορυφή της κατάταξης βρέθηκε ένα Tesla Model S το οποίο κατάφερε να κάνει 530 χιλιόμετρα διαδρομής η οποία έγινε σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, -19 βαθμών Κελσίου. Οι απώλειες από την εργοστασιακή τιμή WLTP ήταν 16%.

Πάντως, την καλύτερη σχέση μεταξύ εργοστασιακής και πραγματικής απόδοσης είχε το Κινέζικο Maxus Euniq 6, το οποίο “έχασε” μόλις 10% της προβλεπόμενης αυτονομίας.

Οι δοκιμαστές εντυπωσιάστηκαν από την απόδοση αρκετών κινέζικων μοντέλων, τα οποία όπως επισημαίνουν είναι αρκετά φθηνά έτσι ώστε να αποτελούν προσιτή λύση για κάποιον που θέλει να κάνει τα πρώτα του βήματα στην ηλεκτροκίνηση.

Δείτε αναλυτικά τις επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου στον πίνακα που ακολουθεί.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Ανανέωση για το Audi A3 και νέα, πιο off road έκδοση Allstreet

Audi