Σύνδεση

Featured

Ποιές είναι οι μάρκες που αρέσουν περισσότερο στους Έλληνες;

Mία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην χώρα μας αποκαλύπτει ποιες είναι οι μάρκες με τις οποίες οι Έλληνες αγοραστές έχουν την μεγαλύτερη συναισθηματική σύνδεση. Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικά, με την Hyundai να έχει κερδίσει τις περισσότερες πρωτιές και την Τoyota, VW και Peugeot να βρίσκονται πάντα πολύ ψηλά στις προτιμήσεις.

Η έρευνα αυτή έγινε ώστε να αναδειχθούν οι “mainstream” μάρκες με τη μεγαλύτερη θετική συναισθηματική χροιά στο ψηφιακό οικοσύστημα της Ελλάδας. H έρευνα υλοποιήθηκε από τη Newsrelate.

Στη μεγάλη λίστα της ανάλυσης συμπεριλαμβάνονται οι top 10 mainstream μάρκες αυτοκινήτου, βάσει συνόλου ταξινομήσεων για το έτος 2021, όπως δημοσιεύθηκαν από τον ΣΕΑΑ.

Οι μάρκες που περιλαμβάνει το παρακάτω ενδιαφέρον εικονογράφημα είναι οι: CITROEN, FIAT, HYUNDAI, KIA, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN.


Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων τέθηκαν υπό επεξεργασία:

  • οι δημοσιεύσεις από Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, τοπικά sites, blogs, forums, twitter, instagram, facebook, youtube
  • τα θετικά συναισθήματα των δημοσιεύσεων
  • οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των θετικών δημοσιεύσεων
  • οι πηγές των δημοσιεύσεων και η επίδραση και δημοφιλία τους στο κοινό 

Παράμετροι Ανάλυσης

Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ηταν: απο 1 Μαΐου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021
Το σύνολο των δημοσιεύσεων που συγκεντρώθηκαν ήταν: πάνω από 130.000

Για την παρακολούθηση και εξαγωγή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:

  • 49 λέξεις-κλειδιά ή λέξεις-κλειδιά εκφράσεις (smart queries έξυπνης αναζήτησης)
  • 17 hashtags
  • 22 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook, instagram, twitter

Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες. Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 80% με 95%

Η Newsrelate.com είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα παρακολούθησης και ανάλυσης ιστοσελίδων και social media, η οποία βασίζεται σε μηχανική εκμάθηση (ml), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (nlp) και σε αλγόριθμους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων (big data mining).

Συγκεκριμένα, συγκεντρώνει περιεχόμενο από ειδησεογραφικά portals, blogs, twitter, facebook, instagram, youtube και άλλα, παρακολουθώντας μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με την θεματολογία ή το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured