Σύνδεση

Featured

Ποια είναι τα καλύτερα και ποια τα χειρότερα συστήματα infotainment;

Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για τα σύγχρονα συστήματα Infotainment και για το πόσο ειναι βολικά ή εν τέλει αποσπούν την προσοχή του οδηγού περισσότερο από ότι πρέπει.

Την απάντηση έρχεται να δώσει το βρετανικό περιοδικό WhatCar? που σε ένα μεγάλο τεστ συγκέντρωσε 20 αυτοκίνητα και εξέτασε τα συστήματα με τα οποία εφοδιάζονται.

Ένα από τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι πολλά από αυτά τα συστήματα, ακόμα και αν εξοικειωθείς μαζί τους, χρειάζονται τον διπλάσιο χρόνο για απλές λειτουργίες (όπως για παράδειγμα το ανέβασμα της θερμοκρασίας) από έναν απλό φυσικό διακόπτη.

Αλλά και τα συστήματα διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους με κάποια να θέλουν τέσσερις φορές περισσότερο χρόνο να μετακινηθείς πάνω κάτω σε έναν χάρτη στο navigation ή έως και 8 φορές περισσότερο χρόνο για να ψάξεις την λίστα των σταθμών ραδιοφώνου.

Ακόμα και τα συστήματα φωνητικών εντολών, τα οποία υποτίθεται ότι βοηθούν να μην πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο, υπολειτουργούν και αυτά αναγκάζοντας τον οδηγό να παρακολουθεί συνεχώς μενού ή λάθος εντολές.

Τα τεστ που έκανε το περιοδικό ήταν έξι. Αφορούσαν το ανέβασμα της θερμοκρασίας κατά 2 βαθμούς, την ενίσχυση του ανεμιστήρα του κλιματιστικού κατά δύο στάδια, το zoom out σε έναν χάρτη με προγραμματισμένη διαδρομή το navigation, την ακύρωση μιας προγραμματισμένης διαδρομής, την αλλαγή σταθμού στο ραδιόφωνο, και την εύρεση του κοντινότερου σταθμού ανεφοδιασμού με τις φωνητικές εντολές σε όσα αυτοκίνητα είχαν τέτοιο σύστημα.

Τα αποτελέσματα ήταν τα ακόλουθα σύμφωνα πάντα με το WhatCar?

1. BMW 3-Series με το Live Cockpit Professional (28/30)
2. Mercedes CLA με το 10.25-inch touchscreen (27/30)
3. Porsche Panamera με το Connect Plus και PCM (27/30)
4. Audi Q3 Sportback με το Virtual Cockpit Plus (26/30)
5. Mazda 3 με το 8.8-inch color display και Mazda Connect (25/30)
6. VW Passat με το 8.0-inch Composition Media System (24/30)
7. Ford Fiesta με το Sync 3 και FordPass Connect (23/30)
8. Hyundai Ioniq με το 10.25-inch screen και Bluelink (22/30)
9. Vauxhall Corsa με το 10-inch Multimedia Navi Pro (22/30)
10. Skoda Kamiq με το 9.2-inch system (21/30)
11. Jaguar XE με το 10-inch Touch Pro Duo system (21/30)
12. Volvo S60 με το Sensus (20/30)
13. Toyota Corolla με το Touch 2 media system (20/30)
14. Nissan Juke με το Nissan Connect (19/30)
15. Honda CR-V με το 7-inch touchscreen και Honda Connect (18/30)
16. Lexus RX με το 12.3-inch multimedia display (18/30)
17. Peugeot 508 SW με το 10.0-inch Connected 3D Navigation (17/30)
18. Skoda Citigo-e iV με το color screen (16/30)
19. Fiat 500X με το 7.0-inch touchscreen και Uconnect Live (14/30)
20. MG ZS με το 8.0-inch touchscreen (12/30)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup