Σύνδεση

F1

Οι κινητήρες της F1 θα αποκτήσουν και πάλι δυνατό ήχο!

Ο ήχος από τους αξέχαστους V12 και V10 είναι παρελθόν για τα μονοθέσια της F1. Όμως ο θόρυβος του κινητήρα θα πρέπει να βελτιωθεί από τους σχετικά “ήσυχους” υπερτροφοδοτούμενους εξακύλινδρους που τροφοδοτούν τα σημερινά μονοθέσια της F1, σύμφωνα με τον CEO της F1, Stefano Domenicali.

Το σημερινό σύστημα κίνησης της F1 – ένας V6 1,6 λίτρων με υπερτροφοδότηση και υβριδική υποβοήθηση – είναι το πιο αθόρυβο και αυτό με τον λιγότερο χαρακτήρα σύστημα κίνησης στην ιστορία του αθλήματος.

Το 2026, τα μονοθέσια της F1 θα διατηρήσουν τους υπερτροφοδοτούμενους V6, αλλά θα βασίζονται ακόμη περισσότερο στην υβριδική τους υποβοήθηση. Ωστόσο, ο Domenicali ισχυρίζεται ότι ο ήχος θα βελτιωθεί, παρά την πρόσθετη χρήση υβριδικών συστημάτων.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στον αυστραλιανό ραδιοφωνικό σταθμό 3AW, ο Domenicali ρωτήθηκε αν το μέλλον της F1 θα είναι αθόρυβο.

Η απάντησή του ήταν ένα ξεκάθαρο “όχι”. Όπως είπε χαρακτηριστικά, “ο ήχος του είναι μέρος του συναισθήματός μας, είναι πραγματικά αυτό που θέλουν να ακούσουν οι οπαδοί μας και είναι καθήκον μας να δεσμευτούμε σε αυτό”.

Όταν ρωτήθηκε αν η Formula 1 θα περάσει τελικά από τα υβριδικά συστήματα κίνησης του σήμερα στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, ο Domenicali έκλεισε την ιδέα πολύ γρήγορα. “Δεν το νομίζω”, είπε. “Η Formula 1 δεν θα είναι ποτέ ηλεκτρική”.

Πάντως όσο και να προσπαθήσουν, οι V6 κινητήρες δεν μπορούν ποτέ να γίνουν όπως οι V12 και οι V10. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να είναι δυνατοί και συναρπαστικοί με τις κατάλληλες επεμβάσεις. Ας περιμένουμε και θα δούμε.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured